Senaste nytt

SJ håller traditionen vid liv. 2024 poäng om du köper biljett 31/12

guwonder

Medlem
Var uppe tidigt pga jetlag så åkte redan 06.53 Örebro S-Örebro C

Bra användning av 2800 poäng X2000 Malmö-Köpenhamn i 2 klass Lugn, inkl en liten frukost. Extra prisvärt nu när Skånetrafiken kommer höja priserna över bron.
My 2024 promo points for Orebro C - Orebro Sodra posted already. I no-showed for the SJ train, as Thailand called.

If only mileage credit from missed flights worked like that from the missed SJ trains, the miles and points game would be so much more fun.
 

Sir Lemon

Medlem
My 2024 promo points for Orebro C - Orebro Sodra posted already. I no-showed for the SJ train, as Thailand called.

If only mileage credit from missed flights worked like that from the missed SJ trains, the miles and points game would be so much more fun.
Samma här. Blev kvar i Jkpg trots allt imorse.
 
Antar att den översta posten härrör till den tidigare resan, och att du därmed påvisar att resa nummer två enbart triggar ordinarie poäng-utdelning.
Eller menar du å andra sidan att bonusen triggades även en andra gång?
Ja precis så, var nog lite otydlig där kanske. ;)
 

mha321

Medlem
Äsch att man inte tittade dit igår. Vet att jag hade en sådan kvar, och även lite av de andra rabatterna, men idag är det soprent bland SJ-erbjudanden under min sida.
Någon som kommer ihåg när (ungefär) som de personliga erbjudandena brukar komma tillbaka? Självklart sitter man nu och behöver boka ett tåg på riktigt....
 

airac

Medlem
Någon som kommer ihåg när (ungefär) som de personliga erbjudandena brukar komma tillbaka? Självklart sitter man nu och behöver boka ett tåg på riktigt....
Personligen skulle jag ringa in och höra med kundtjänst. Jag får alltid bra svar och hjälp och det rapporterades i ett tidigare inlägg att någon hade fått sina 2023-års koder på sms.
 
Toppen