Jannes
Medlem
Det ska gå, men jag tror det var nåt med ordningen. Först bud på plus, sen business?Kan du inte buda på både plus och business?
Kan någon bekräfta hur det var?
Det ska gå, men jag tror det var nåt med ordningen. Först bud på plus, sen business?Kan du inte buda på både plus och business?
Åtminstone tidigare har man kunnat buda på båda genom att ha två flikar öppna i webläsaren, tror inte ordningen spelade nån roll.Det ska gå, men jag tror det var nåt med ordningen. Först bud på plus, sen business?
Kan någon bekräfta hur det var?
Det ska gå, men jag tror det var nåt med ordningen. Först bud på plus, sen business?
Kan någon bekräfta hur det var?
Ok men då chansar jag på business . Det var massor av platser lediga i go när jag tittade så får hoppas på att det går vägen.Ingenting skulle jag säga, verkar som en ny enhancement!
Det är mycket märkligt, lade precis en GO -> Business och fick då upp ”place backup bid”. Fungerade bra så gick därför tillbaka till en bokning där jag bara kunde lagt business tidigare men får fortfarande upp samma som dig. Vet inte vad det kan vara, detta gäller 1 maj och 26e så vet inte om det kan vara något sånt men konstigt brytdatum för att introducera funktionalitet isf…Så här står det när jag försöker lägga bud på både plus och business . Vad gör jag för fel?
Är det så? Jag trodde plus var en lönsam produkt på longhaul. De förklarar i och för sig varför SAS installerade betydligt färre plus-stolar i A350 än A330.det är sällan de säljer ut plus
Ja, på New York linjen är det nästan alltid överbokat i GO och underbokat i plus. Sen är det ju alltid många som budar på uppgraderingar så inte säkert de behöver flytta folk gratis. Och om någon måste flyttas blir det goodwill och de med status får gratis uppgradering.Är det så? Jag trodde plus var en lönsam produkt på longhaul. De förklarar i och för sig varför SAS installerade betydligt färre plus-stolar i A350 än A330.