Senaste nytt

Se beläggning på flyget?

Klr

Medlem
Så här står det när jag försöker lägga bud på både plus och business . Vad gör jag för fel?
 

Attachments

  • IMG_5620.png
    IMG_5620.png
    487,4 KB · Visningar: 75

ARN01

Medlem
Så här står det när jag försöker lägga bud på både plus och business . Vad gör jag för fel?
Det är mycket märkligt, lade precis en GO -> Business och fick då upp ”place backup bid”. Fungerade bra så gick därför tillbaka till en bokning där jag bara kunde lagt business tidigare men får fortfarande upp samma som dig. Vet inte vad det kan vara, detta gäller 1 maj och 26e så vet inte om det kan vara något sånt men konstigt brytdatum för att introducera funktionalitet isf…
 
  • Gilla
Reactions: Klr

palmen

Moderator
Är det så? Jag trodde plus var en lönsam produkt på longhaul. De förklarar i och för sig varför SAS installerade betydligt färre plus-stolar i A350 än A330.
Ja, på New York linjen är det nästan alltid överbokat i GO och underbokat i plus. Sen är det ju alltid många som budar på uppgraderingar så inte säkert de behöver flytta folk gratis. Och om någon måste flyttas blir det goodwill och de med status får gratis uppgradering.

Sen finns det andra avgångarna där plus ofta är väldigt fullt. Beror ju även på när på året man åker.
 
Toppen