Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Timotey

Medlem
Såg henne i avgångshallen med en "träningsväska" och fin blåa logotyp satt på båda sidorna av väskan. Såg ut som om det var ett klistermärke modell större. Kul att du inte visste :)
 
D

Deleted member 4971

Guest
Fick svar från Diamond Supporten ang Narita.

"Hej
jag har kollat upp din fråga och det går inte att ta ut boardingkortet i
Köpenhamn för din hemresa (de de är på olika datum)"

Undra om det verkligen stämmer egentligen. Fick själv både dit- och hemresa för Svalbard på samma boardingkort, trots annan dag på hemresan, fast det kanske är andra regler till Svalbard. Har iofs bara fått det till just Svalbard och aldrig annars.
 
Last edited by a moderator:
Kan du ikke få ven/familie til at chekke dig ind online? Så skal du bare på wifi og hente Boardingkort ned til mobilen når du er landet.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Rätt skrämmande att för första gången med egna ögon få bevittna så många Ryanair plan på ett och samma ställe, sen även sitta i gate och se när dom boardar.... Måste dock slå ett slag för flygplatsen i Dublin, tycker den är riktigt bra. Härliga sovkuber, många säten, bra restauranger, luftig miljö... och!! gratis internet, ja gratis internet som fungerar klockrent (Pekar på CPH)
 
D

Deleted member 4971

Guest
Blir det någon resa till Grönland eller Färöarna under ditt stora resår?
spännande blog förresten, följer med glädje!

Nej i dagsläget finns ingenting planerat till Grönland eller Färöarna. Island har jag dock en tanke på att besöka (länge vart sugen) Men får se om det blir av. Det var nu under sommaren som jag hade chansen att åka lite längre sträckor, till hösten blir det att pumpa segment igen. Men en avstickare till Frankfurt, Paris/Champagne, Tromsö, USA och London är ialla fall bokade. December är annars helt tom i min kalender, borde sparat ihop en del poäng till dess, får se vad jag gör med dom :)
 
Toppen