Senaste nytt

SAS Webshopping

imartin

Medlem
Bra kampanj! 10 000 extrapoäng i välkomstbonus samt 100 extrapoäng varje månad om man tecknar försäkring hos Hedvig. Dessutom:

"Nej, vi har ingen bindningstid. Din försäkring går att säga upp när som helst. Om du väljer att avsluta en försäkring behåller du dina utbetalda EuroBonus-poäng."

Synd bara att jag redan är Hedvig kund :(

Rickard_O

Medlem
Bra kampanj! 10 000 extrapoäng i välkomstbonus samt 100 extrapoäng varje månad om man tecknar försäkring hos Hedvig. Dessutom:

"Nej, vi har ingen bindningstid. Din försäkring går att säga upp när som helst. Om du väljer att avsluta en försäkring behåller du dina utbetalda EuroBonus-poäng."

Kollade priset för min bil, va 70% dyrare än Trygg Hansa, svårt att rättfärdiga 10000 poäng för det :rolleyes:

imartin

Medlem
Kollade priset för min bil, va 70% dyrare än Trygg Hansa, svårt att rättfärdiga 10000 poäng för det :rolleyes:

Ja då låter det dumt. Kan tyvärr inte testa vilket pris jag skulle få för min hemförsäkring via kampanjen. Men kan naturligtivs vara så att priserna genom denna kampanj är mycket högre än vanligt.

eddo

Medlem

Tack för tipset! Hemförsäkring 109 kr/mån, blir en kostnad på 3,27 öre per poäng beräknat på att försäkringen måste vara gällande i tre månader innan poängen betalas ut. Behåller min nuvarande hemförsäkring då den är bättre men tecknar Hedvig i tre månader ändå bara för poängen - eller missar jag något?

backfire

Medlem
Tack för tipset! Hemförsäkring 109 kr/mån, blir en kostnad på 3,27 öre per poäng beräknat på att försäkringen måste vara gällande i tre månader innan poängen betalas ut. Behåller min nuvarande hemförsäkring då den är bättre men tecknar Hedvig i tre månader ändå bara för poängen - eller missar jag något?

Bra tips, finns ju även andra försäkringar att teckna. T ex kattförsäkring för 39:-/månad.

Thornado

Medlem
I vilket steg får man lägga till EB-nummer? Om jag väljer att jag vill teckna försäkring och går till check out så kommer jag till ett steg där de vill att jag ska signera med BankID, men vill inte riskera att signera något innan jag lagt till EB-nummer....

Toppen