Senaste nytt

SAS uppgraderingserbjudande idag på SK 909

Kaellstroem

Medlem
I måndags när jag flög SK945 i nya kabinen så frågade jag om detta erbjudande fanns. Business var fullt men det gick att uppgradera till Plus för 2500SEK. Fick också höra att man inte skulle få poängen för Plus vid uppgradering. Valde att behålla min biljett i Go.
För övrigt så gjorde denna ARN-ORD flygning att jag äntligen fixade EBG :)
Passade perfekt då min guldstatus med Aegean går ut nu i år.
 

perhall

Medlem
Kan säga att toaletterna i Go i Erik Viking, de är verkligen inte renoverade! Bra att den är renoverad i C, ska snart testa.../PH
 

perhall

Medlem
Visst är det oerhört förmånligt. Men det kostar i många fall bara ca 2x790 DKK extra med Plus Saver mot Go Saver när man bokar! Då får man dessutom mer poäng (det får man väl inte vid gate-uppgraderingar?)/Per
 

Sakoz

Medlem
I måndags när jag flög SK945 i nya kabinen så frågade jag om detta erbjudande fanns. Business var fullt men det gick att uppgradera till Plus för 2500SEK. Fick också höra att man inte skulle få poängen för Plus vid uppgradering. Valde att behålla min biljett i Go.
För övrigt så gjorde denna ARN-ORD flygning att jag äntligen fixade EBG :)
Passade perfekt då min guldstatus med Aegean går ut nu i år.

Jag har tidigare om åren flertalet gånger cashuppgraderat på ORD-CPH och ORD-ARN och så länge man får ett nytt boardingpass som visar på annan kabinklass typ Z eller motsvarande för Plus så är det bara att retro regga. Alltså det är viktigt att spara boardingpasset!

Om detta har ändrats så får Ni andra gärna flika in med en kommentar, men jag har aldrig haft problem med detta.
 

Canadien

Medlem
För de som väljer rad 20 ska man veta att skärmen hamnar lite mer obekvämt då den svänger fram på en arm från sätet. Min var delvis sönder så jag kunde bara ha den i ett läge annars trillade den ner.

Har blivit seatad på rad 20 på min nästa atlantresa. Första med SAS iår! Är rad 20 sämre än de övriga plusraderna med tanke på IFE-placering, fotstöd och brickan?
 
Toppen