Senaste nytt

SAS Presenterar: Destination Unknown

mha321

Medlem
Drar till med Svalbard som gissning på destination. Det som talar emot är väl att vädret kan ställa till det rejält där och man blir fast.
Gissar på att det blir inom Schengen åtminstone så folk inte behöver söka visum mm.

För egen del blir det svårt att ta ledigt två dagar från jobbet, men man ska aldrig säga aldrig.
Svalbard är väl inte med i Schengen? Så du säger emot dig själv lite där...
 

Brandten

Medlem
Jag trodde först det var en sightseeing tur typ lågflygning över nordpolen men det är ju en riktig resa med övernattning.
Tycker det är ett coolt koncept med hemlig destination och är faktiskt ledig i schemat på datumet. Men har en grabb-tur till SIN veckan innan så jag tror inte jag får till det.
Fast så lång flygtid är det inte från SIN till CPH/ARN så du borde hinna hem. ;)
 

airac

Medlem
Då är det inte LHR iaf
Jag gissar att alla större flygplatser går bort, osannolikt att de vill använda en av sina slots åt det här. Finns många ställen i södra Europa där det är lite lugnare tills våren/sommaren drar igång.

Kastar in en gissning på Agadir där upparbetat kontakt finns men bokningsläget inte har varit det bästa, men det kostar en del soppa att ta sig dit.
 
Toppen