+1 på denSamma här.
+1 på denSamma här.
+1 på den
Tveksamt, jag har nämligen aldrig haft ett travelpassSamma här och har inte heller haft det. Kan det vara så att något kopplats på det faktum att man har eller har haft ett travelpass kanske?
Hah, där föll den teorin. Nåja, det var värt ett försök!Tveksamt, jag har nämligen aldrig haft ett travelpass
SAS for business-frågan kom upp när jag bokade awardresa (*A) via SAS sökmotor också.Vet inte om detta är rätt tråd, men såg två saker idag som jag inte sett förut:
Jag sökte en biljett, valde business klass men var inte nöjd och gick tillbaka till att söka andra datum. Fick då följande:
Visa bifogad bild 140789
Eh, vad?
Och har de även tidigare marknadsfört toaletterna som strikt business?
Visa bifogad bild 140790
I så fall bör man ju kunna klaga om det är spring i kabinen från economy. Vad är lämplig kompensation att begära?
Nu kunde jag logga in på både hemsida och app (25 min senare).Är det någon mer än jag som har problem med att logga in på SAS hemsida? Jag blev utkastad ur appen när jag tog upp den och kan nu inte logga in på den heller.