Senaste nytt

SAS Julkalender 2013 lucka 15 - trippla poäng till USA

Jag blev först jätteglad sedan lästa jag vidare.
"Poängen sätts in på ditt konto efter avslutad resa, som ska ske senast 31 mars 2014."
Och jag har min Kvalificeringsperiod:01 apr 2013 - 31 mar 2014.
Det kommer nog antagligen bli en resa bara för att det är bra poäng. =)

Fast detta är inte baspoäng, så det har ingen betydelse vilket år du får dom på :)

Edit: Förutom själva grundpoängen för resan då :)
 

Klr

Medlem
Fast detta är inte baspoäng, så det har ingen betydelse vilket år du får dom på :)

Edit: Förutom själva grundpoängen för resan då :)

Sambon min har en tidigare kvalificeringsperiod. Så hon tjänar även baspoängen på detta erbjudande. Och jag känner att en tripp till EWR kan inte vara allt för tråkigt? ;)
 
Sambon min har en tidigare kvalificeringsperiod. Så hon tjänar även baspoängen på detta erbjudande. Och jag känner att en tripp till EWR kan inte vara allt för tråkigt? ;)

Du borde ju få baspoängen före den 31:a mars dock om resan är då, ett par dagar efter resan i vanlig ordning. Det är bara extrabiten från kampanjen som borde komma efter den 31/3 :)
 

GOTATH

Medlem
En USA-resa skulle inte alls sitta fel! Känns som ett bra tillfälle att få använda min 300 €-voucher på. Sen kanske man ska testa Optiontown också. Blir gött med poäng i alla fall!
 

AABack2ARN

Medlem
Varför kan inte SAS lära sig att skriva tydliga villkor på sina kampanjer och liknande, dvs sådana som inte går att misstolka. Men gillar absolut erbjudandet.
 
Toppen