Senaste nytt

SAS FORWARD ny plan för att rädda SAS (22/2 2022)

pswe

Medlem
Flygtorget påstår att det ryktas om ett intresse från AF/KLM... Nu är ju Flygtorget som oftast svajiga så får tas för vad det är, ett rykte om ett rykte. Framförallt med tanke på att det kommmer från denna sida :).
Hade på sitt sätt varit uppfriskande med ett alliansbyte.
Och för egen del hade jag uppskattat att använda Air France istället för Lufthansa som huvudalternativ både inom och ut från Europa. (Champagne istället för Heimat) Visserligen klart sämre partners i Asien, men det tycker jag vägs upp av fler egna destinationer på ställen som lockar och bättre täckning i Syd och Centralamerika.
 

intuition

Medlem
Anko äntrar scenen lite stelt som vanligt. Harklar sig, säger att om alla har kommit så ska han bara starta... musiken!

En pop-dänga dånar ur högtalarna, och en brundbränd Stordalen i skjorta med uppkavlade ärmar dansar upp på scenen. Kramar om Anko (fortfarande lika stel), tar micken och ropar
"Välkomna till framtiden WUP WUP!"
 
Verkligen intressant. Jag gissar fler än mig härifrån B.C lär bänka sig framför skärmen klockan 18.

Blir det danska staten som majoritetsägare och ALL-IN CPH som huvudhub med OSL och ARN som flygskattematarhubbar från SE/NO?

Blir nuvarande aktier värdelösa?

Eller annan ny huvudägare? Långskotten Lufthansa eller annat flygbolag med alliansbyte?

Inte många timmar kvar nu.

"Bänka sig framför skärmen". Kommer presskonferensen att direktsändas någonstans?
 
Toppen