M.K
Medlem
@andersson.j kör ett gäng köp strax efter 01.00 innan läggdags, fungerade bra här i natt.
Ta de större posterna först, så skadar det inte så mycket ifall du inte hinner51 transaktioner idag varav 49 GBiT innan det tog stopp. Jag flyttade störst först och fick ihop ~36k. Jag väntade alltid minst 15 minuter, förutom ett par av de sista flyttarna där jag tog ett par i taget. Jag slog inte i någon spärr förrän dagens hard-stop vid 51/49.
Med den här takten kommer jag inte ta mig igenom de återstående 60-70 transaktionerna, men flyttar jag störst först lämnar jag inte särskilt många poäng på bordet.
Köpte 2 Anton Berg marsipanbröd som enligt skylt skulle kosta 2 för 20kr Sjukt besviken när tjejen i kassan sade -19kr tack! Nu har jag 1 kr outnyttjad! Vad kan man köpa för 1kr?Långt ifrån klar ;-) men bra jobbat.
Köpte 2 Anton Berg marsipanbröd som enligt skylt skulle kosta 2 för 20kr Sjukt besviken när tjejen i kassan sade -19kr tack! Nu har jag 1 kr outnyttjad! Vad kan man köpa för 1kr? Visa bifogad bild 139735
Köpte 2 Anton Berg marsipanbröd som enligt skylt skulle kosta 2 för 20kr Sjukt besviken när tjejen i kassan sade -19kr tack! Nu har jag 1 kr outnyttjad! Vad kan man köpa för 1kr? Visa bifogad bild 139735
Räkningarna jag betalat via Betalo finns med i transaktioner men har inte genererat poäng (under helgen) - räkningar jag betalade 1/2 har genererat poäng :/