Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Lollet

Medlem
Vi är nog på tok för få här för att någon butik skulle behöva slå igen och kunna peka på just EB-samarbetet som orsaken... men det är klart att vi påverkar lite på marginalen, och Coop går ju rent generellt inte så bra (vissa butiker är så klart bra och kommer fortsätta vara bra även framöver).

Jag väljer att se det som en befrielse, nu kan jag äntligen handla där jag "egentligen" vill igen, utifrån utbud, pris och "annat". En av mina lokala ICA har t.ex ett butiksunikt kort/program som tilltalar. Flera nivåer, den högsta nivån är ett svart kort som ger bl.a. Fasttrack genom bemannade kassor och en lounge där man kan sitta och ta en kopp kaffe och psyka upp sig inför storhandlingen :cool:
Man får ju typ göra en kreditupplysning för att ens bli insläppt i entrén på Ica Stop. Men har man råd att lägga ett prisbasbelopp på sin veckohandling så är det ju en trevlig butik
 

Swedestar

Medlem
Kan man inte föra över coop-poäng till någon annans eurobonuskonto längre? Vi har gjort det tidigare från min frus coop till min eurobonus men nu går det inte.

Får detta meddelandet:
"Uppgifterna i din EuroBonus-profil stämmer inte överrens med uppgifterna i din Coop-profil."

Finns det något sätt runt detta?
 
Kan man inte föra över coop-poäng till någon annans eurobonuskonto längre? Vi har gjort det tidigare från min frus coop till min eurobonus men nu går det inte.

Får detta meddelandet:
"Uppgifterna i din EuroBonus-profil stämmer inte överrens med uppgifterna i din Coop-profil."

Finns det något sätt runt detta?

Tror inte det, men ni kan gå med i samma poäng pool, hos SAS.
 
Toppen