Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Ullmark

Ny medlem
Är det någon som vet, om det är en minimum spend för att få dessa 15000 poäng?
D542456D-974B-4B71-94F8-2CA37A0F0156.png
 

folo

Medlem
Är det någon som vet, om det är en minimum spend för att få dessa 15000 poäng?
Troligen inte, jag fick ut mina 10 000p direkt som är ordinarie sign on-bonus. Värdet av dessa poäng är litet och inte jämförbart med sign on-bonusarna på t.ex. SAS Amex-korten. Tror missbrukspotentialen är låg.
 
Någon mer som har problem att se sina poängtransaktioner?

Visa bifogad bild 137925


Tidigare i månaden fanns det transaktioner, men nu de senaste dagarna (parallellt med 5p extra för Extra produkter?) har jag inte kunnat se något under januari.

För mig funkar det bra, har full historik för hela januari. Jag handlade senast igår kväll och kunde se poängen redan när jag kommit hem från affären. Har dock inte sett några poäng för Xtra-kampanjen ännu (handlade även 8 januari) men dessa kommer förhoppningsvis.
Kan tillägga att jag får det att funka via Coop-appen. Men får däremot samma felmeddelande som du via coop.se med Safari på datorn.

Har fortfarande inte fått in poäng för Xtra-kampanjen.
 

Per A

Medlem
Fick en kod i mailen, typ första gången! HÄGGVIK150 och giltig 4ggr till 30/4. Vet ej om den bara gäller mig eller i Stockholm.
Fick mailet, prövade koden, funkade inte. Hörde av mig till kundtjänst som svarade:

”Vi ber om ursäkt då det har blivit ett felskick med denna kampanjkod. Den gäller endast personer som får hemleverans från butiken i Häggvik, vilket ni inte får. Det går tyvärr inte att välja vilken butik man får leverans ifrån.”

Bor i Sthlm men inte nära Häggvik. Fick dock ett trevligt bemötande från kundtjänst så släppte detta.
 
Toppen