Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = FALSKT

HerrBot

Medlem
Två mail idag.

SAS: Vårt samarbete med Coop avslutas 21 juni 2023
COOP: Vårt partnersamarbete med SAS EuroBonus upphör

Det var kul så länge det varade :/
 

Sir Lemon

Medlem
OT: Ngn som vet om det (med/utan avgift) går att skänka Coop-poäng? Min bror har 1,5 miljoner och delar inte mitt poängnörderi.
 

Sir Lemon

Medlem
Min son flyttade sina poäng till mitt EuroBonus....... Vi samkörde över telefon med BankID.
Det gick bra :)
Kan du PMa mig ang detta? En möjlig väg verkar vara att han startar ett Nordic Choice medlemskap, för över sina Coop dit, och sedan enligt reglerna, skänker sina NC poäng till mig. Jag har nytta av dem också. ;)
 
Last edited:

Gusthild

Medlem
Är det någon som vet om det kommer gå att föra över till något som coop har samarbete med, för att sedan föra över det till eurobonus?
Jag började samla poäng på coop förra våren och ligger runt 850 000 poäng nu, under sommaren kommer jag säkert handla på coop för runt 2500kr om dagen i mitt arbete. Det här känns som en riktig förlust.
 

palmen

Moderator
Är det någon som vet om det kommer gå att föra över till något som coop har samarbete med, för att sedan föra över det till eurobonus?
Jag började samla poäng på coop förra våren och ligger runt 850 000 poäng nu, under sommaren kommer jag säkert handla på coop för runt 2500kr om dagen i mitt arbete. Det här känns som en riktig förlust.
Osannolikt att så sker, och om det skulle gå så lär det vara extremt dålig kurs för växling när man måste göra dubbla växlingar.
 

intuition

Medlem
Fler än jag som inte får presentkort att fungera I scan&pay?

Det ska komma upp en erbjudande sidan innan man går vidare till betalnings steget, men den har nu i några veckor bara tuggat och sedan hoppat direkt till Swedbank pay.
Personal i butiken bekräftar att det är något fel med erbjudande sidan, men nu har det gått veckor och jag har samma problem. Fler?
 
Toppen