Senaste nytt

SAS Christmas flight - Välgörenhet till barnen på barnhemmet i Lettland 2023

Robert flysas

Moderator
Nu var det ett tag sedan p.g.a pandemin. Alla pengar går till barnen på barnhemmet i Lettland. Barnen får varsin julklapp och SAS har med sig ground crew som reparerar rullstolar och annat. Alla som är med i SAS Christmas flight tar inget betalt, alla pengar går direkt där de behövs som mest.

I år har jag möjlighet att erbjuda pins som är unika från år till år samt lotter i lotteriet. Se bilder. Pins i metall. Lotterna dras den 20/1. Svenska delen av SAS Christmas flight har upphört pga lågt intresse, jag fortsätter därför hos den Norska delen som även var den som startade detta 1985 som det står på pinsen i år. Ang vinst av flygresa gäller den under 2024.

Varje lott tar tag ett kort av och skickar till er, ni får även lotten/lotterna med Posten.

Varje lott och pins kostar 100 kr styck. Jag skickar över hela världen. Frakt inom Sverige upp till 50 gr kostar 15 kr. Köper ni flera lotter och pins räknas det ut enl postens tabell. Utrikes 50 gr kostar 30 kr. Tyngre försändelse enl postens tabell.

Skicka ett PM till mig vid intresse. Ni kan betala med Swish/Revolut m.fl. Det som ni föredrar.

Uppdatering från SAS kommer här, som bilder på när barnen får sina presenter och får baka och leka med personal och sponsorer till Christmas flight.

Tack på förhand

IMG_8250.jpeg


IMG_8249.jpeg
 
Last edited:

Flyg-Arn

Medlem
Nu var det ett tag sedan p.g.a pandemin. Alla pengar går till barnen på barnhemmet i Lettland. Barnen får varsin julklapp och SAS har med sig ground crew som reparerar rullstolar och annat. Alla som är med i SAS Christmas flight tar inget betalt, alla pengar går direkt där de behövs som mest.

I år har jag möjlighet att erbjuda pins som är unika från år till år samt lotter i lotteriet. Se bilder. Pins i metall.

Varje lott tar tag ett kort av och skickar till er, ni får även lotten/lotterna med Posten.

Varje lott och pins kostar 100 kr styck. Jag skickar över hela världen. Frakt inom Sverige upp till 50 gr kostar 15 kr. Köper ni flera lotter och pins räknas det ut enl postens tabell. Utrikes 50 gr kostar 30 kr. Tyngre försändelse enl postens tabell.

Skicka ett PM till mig vid intresse. Ni kan betala med Swish/Revolut m.fl. Det som ni föredrar.

Uppdatering från SAS kommer här, som bilder på när barnen får sina presenter och får baka och leka med personal och sponsorer till Christmas flight.

Tack på förhand

Visa bifogad bild 147162

Visa bifogad bild 147163
Jag är intresserad av 2 lotter och 2 pins. Skickar pm till dig. Kan du skicka till Finland ?
 

KevS

Medlem
Robert,

Kan du sända 4 pins till USA (släckt och familjen) och 3 lottar och 1 pins till mig i Sverige ? Hur sänder jag ett pm ? Kan du skicka ett till mig så kan jag svara ? /Kevin
 
Toppen