Senaste nytt

SAS Airbus 321LR - samlingstråd

Big Birger

Medlem
Har biljetter från Köpenhamn till Boston 1/9, som är schemalagd med A321LR i dagsläget.

I kombination med "SAS:s första A321LR-flygplan startar också från Köpenhamn till Boston i september." som det står i pressreleasen börjar jag försiktigt hoppas på att det kanske är premiärturen. Det hade varit maximal flax. :)

Vi får se. En planerad resa är fortfarande inte mer än en ännu inte inställd resa...
 

LSH

Medlem
Som tabellen ser ut nu får ni stryk med ett par timmar av ARN-ORD. Antingen hade de som skrev pressmeddelandet inte koll eller så har de "glömt" byta flygplanstyp på SK145.
 

Ricci

Medlem
Har biljetter från Köpenhamn till Boston 1/9, som är schemalagd med A321LR i dagsläget.

I kombination med "SAS:s första A321LR-flygplan startar också från Köpenhamn till Boston i september." som det står i pressreleasen börjar jag försiktigt hoppas på att det kanske är premiärturen. Det hade varit maximal flax. :)

Vi får se. En planerad resa är fortfarande inte mer än en ännu inte inställd resa...
Jag hoppas fortfarande på en långhelg i Boston i september, dock har jag inte vågat boka något än.
 

fcx

Medlem
Finns väl dock en viss risk för att de kan lyckas hitta en plats till dig via antingen Newark eller Chicago.
Bokar man sju dagar innan avgång blir tidsramarna rätt snäva för att kunna routa via en hubb i USA och ändå vara inom 1/2-timmarsgränsen.
 

pswe

Medlem
Noterar att SAS nu precis skickade ut pressrelease om höstens destinationer, inte helt tydligt från när, men i meddelandet listas Boston från Köpenhamn.

(Ser också att både NewYork och Miami står med från Stockholm)
 
Toppen