adhoc76
Medlem
Ja, men den skillnaden finns ju redan med 15 minuter vs 30 minuter?Vid en morgonavgång kommer 15 minuter vs 40 minuter innan på flygplatsen absolut påverka mitt val av flygbolag.
Ja, men den skillnaden finns ju redan med 15 minuter vs 30 minuter?Vid en morgonavgång kommer 15 minuter vs 40 minuter innan på flygplatsen absolut påverka mitt val av flygbolag.
Ja, men nu har skillnaden gått från 15 minuter till 25 minuter. När den är tillräckligt liten bryr man sig inte så mycket men nu börjar det bli en allt viktigare aspekt.Ja, men den skillnaden finns ju redan med 15 minuter vs 30 minuter?
Jo jag är med. Det är ju i sak helt korrekt.Ja, men nu har skillnaden gått från 15 minuter till 25 minuter. När den är tillräckligt liten bryr man sig inte så mycket men nu börjar det bli en allt viktigare aspekt.
30 minuter har också hanterats rätt flexibelt på småflygplatser, även om det formellt sett inte har garanterats att väskan kommer med. 30 minuter innan är ju oftast när vändande flyg landar, och då är det ett tag kvar innan väskan behöver vara på bagagevagnen i praktiken.Ja, men den skillnaden finns ju redan med 15 minuter vs 30 minuter?
Cost cut or cost containment, different sides of the same coin — but yes it’s about costs. When I have seen this kind of adjustment done that adversely impacts customers at smaller airports, there is a cost benefit to it for the airline and/or ground services companies since then they can try to reduce their costs of service recovery for misconnecting/mishandled bags and to shave a bit on labor costs too.Cost cut?
Ja SAS överlevde den konkurs som du skrev skulle ske innan årsskiftet 23/24Varför gick inte SAS ut med info i god tid före denna ändring? Något som hänt?