Senaste nytt

Söker Stockholm - Krakow i oktober/november 2017 (helst fredag-söndag)

kungcarl

Medlem
Varifrån vill du börja din resa?
Stockholm
Var är din destination?
Krakow
När vill/behöver du resa ut?
Helst 20, 27/10 eller 3/11
När vill/behöver du komma hem? Borta över helgen så antingen 22, 29/10 eller 5/11
Hur länge vill du vara borta? Se ovan
Hur många personer? Två vuxna
I vilken kabinklass?
Economy (om inget extremt bra pris kommer/finns i högre klass)
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst Star Allience men är öppen för allt. Viktig resa för mitt privata liv. Ingen arbetsresa.
Vad är din budget? Upp till ca 2000 kr/per person
Vad är det viktigaste för dig?
Bra flygtider/kort flygtid för mer tid på plats.
Biljettpris är ganska viktigt just nu också..
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Hoppas att nån kreativ och underbar människa här kan hjälpa mig. Jag har haft så mycket skit i mitt liv på senaste tiden. Nu har en möjlighet att åka iväg en helg med en familjemedlem och det skulle kännas så bra att komma iväg. Dock bara hittat flyg med tex LOT med usla flygtider till vettigt pris. Har inte tex EuroBonus-poäng annars hade det säkert varit ett bra sätt att boka med så kort varsel kontra vanliga biljetter.

Har verkligen letat och sugit åt mig så mycket information här genom åren. Vill verkligen komma iväg men som läget är just nu hänger mycket på priset.

Tack på förhand för hjälp!
 
Jag har läst någonstans (minns inte var) att Lot har rabatter på utvalda resmål varje onsdag (de kallar kampanjen Crazy Wednesday) och är liknande SAS Now or Never-kampanj, som SAS har varje torsdag klockan 18:00-24:00. Har du tur kan du hitta billiga biljetter då. Annars kan jag tipsa om sökmotorn Search Flights, Hotels & Rental Cars | KAYAK där du kan enkelt filtrera enligt dina önskemål (allians, avresetid, maximal tid för mellanlandning, etc). Det vanligaste sättet att ta sig till Krakow billigt är dock att åka till Katowice istället med något fulbolag (WizzAir, RyanAir, etc) och sedan ta buss en timme.
 
Toppen