Senaste nytt

Royal Jordanian Statusmatch - betala $49-149 för One World status

GOT-XXX

Medlem
Har denna statusmatch funkat bra för de som testat?

Blev lite osäker på om bokstäverna åäö i namn skulle kunna ställa till problem. Har signat upp till Royal Club med ö i mitt namn, precis som i min Eurobonusprofil, men i själva statusmatch-ansökan verkar de automatiskt ersätta ö med o, så att det står att mitt Eurobonuskonto ska ha o i stället för ö i mitt efternamn. Vill ju gärna inte betala och sen inte få någon statusmatch på grund av att de inte anser att namnet stämmer. Kan inte heller läsa något om att man skulle få tillbaka pengarna ifall statusmatchen inte går igenom. Någon som har erfarenhet av detta?
 

OliT

Medlem
Har denna statusmatch funkat bra för de som testat?

Blev lite osäker på om bokstäverna åäö i namn skulle kunna ställa till problem. Har signat upp till Royal Club med ö i mitt namn, precis som i min Eurobonusprofil, men i själva statusmatch-ansökan verkar de automatiskt ersätta ö med o, så att det står att mitt Eurobonuskonto ska ha o i stället för ö i mitt efternamn. Vill ju gärna inte betala och sen inte få någon statusmatch på grund av att de inte anser att namnet stämmer. Kan inte heller läsa något om att man skulle få tillbaka pengarna ifall statusmatchen inte går igenom. Någon som har erfarenhet av detta?
Jag har än så länge fastnat i ID-verifiering. Har skickat in körkort och pass totalt fyra gånger med godkänt resultat, men får sen bara ett nytt meddelande om att jag måste verifiera min identitet. Skickade precis ett mejl där jag ger Statusmatch.com 24 timmar att återkomma med förklaring innan jag gör en reklamation på kostnaden på kortet. Får se vad det ger.
 

Lord

Medlem
Testade igår, jag har två förnamn, varav ett med Ö. Dessutom ett avfotat EB-kort där bara det ena förnamnet anges. Gick igenom på några timmar. Vågar man ta ett testflyg till Amman?
 
Toppen