Hur känns metallen? Kommer den att hålla, eller tror du att den blir sliten lätt?Beställde Revolut på sön 18/8 beräknat leverans 22/8 men fick den redan 20/8 så super snabb leverans och väldigt fint guld kort i metall =)
Hur känns metallen? Kommer den att hålla, eller tror du att den blir sliten lätt?Beställde Revolut på sön 18/8 beräknat leverans 22/8 men fick den redan 20/8 så super snabb leverans och väldigt fint guld kort i metall =)
Hur känns metallen? Kommer den att hålla, eller tror du att den blir sliten lätt?
Jag tog mig mod och ringde till kundservice och frågade. Revolut räknas som cash transaction och då är det gränsen på kontantuttag som gäller. Är detta något nytt? Jag har nämligen inte sett några avgifter på mina Revolut-köp. De säger ju 3% och minst 40 kr för dem.
Hur mycket försöker du föra över?
3) Kundtjänst har ingen koll
Många förleds att tro att bara för att flygbolagets kundtjänst säger A eller B, så är det ett axiom. Så är oftast inte fallet. Kom ihåg att de flesta som sitter i kundtjänsten har aldrig någonsin gjort det många av oss här gör på veckobasis. De har ingen aning om hur många poäng du får när du bokat en Swiss codeshare på Thai-metall till Bangkok och krediterar poängen till EuroBonus. Även om de kanske inte ljuger medvetet, så är deras svar sällan korrekt och baserat på fakta.
Fråga istället här på forumet så kommer du att få ett korrekt svar om det går att få fram. Det vi däremot inte kan hjälpa dig med är tex att boka om en bokning - då måste du prata med bolaget du bokat hos. De kan även, enklare än vad vi kan, upplysa om ev kostnader för en ombokning.
Hittills har jag aldrig stött på avgift.
Då hoppas vi det fortsätter så Men inte omöjligt att det kommer kanske...beror väl på vilka volymer de ser.
Done! Tack @Berglund.På jakt efter ett reserv ApplePay kort (komplement till Amex om man glömt plånboken), så jag tar gärna en kod också!