Senaste nytt

Reserapport: Ut på tur och galenskap!

Tomas E

Medlem
Ölutbudet i first ligger på typ 5-10 kronor burken... Lite skillnad mot allt annat som erbjuds ombord.

Vi har passerat avgångstid men är kvar vid gate så jag fick ett glas till.
Visa bifogad bild 138876
Visa bifogad bild 138877

Ska passa på att äta lite innan jag lägger mig.
Visa bifogad bild 138878
Jasså det var Qatar! Men då kan du väl vara på väg nästan var som helst?
För övrigt - det enda på den menyn som egentligen passar till de kraftiga rödvinerna du visade förut är i mitt tycke osttallriken! Mer vitvins- eller champagnemat som erbjuds.
 

palmen

Moderator
Jasså det var Qatar! Men då kan du väl vara på väg nästan var som helst?
För övrigt - det enda på den menyn som egentligen passar till de kraftiga rödvinerna du visade förut är i mitt tycke osttallriken! Mer vitvins- eller champagnemat som erbjuds.
Qatar har bara first på A380 och de har ju inte många av det planet...

Blir nog rödvin och ost efter jag ätit lite lax och caviar med rose champagne. Just nu önskar jag att jag inte skulle behöva sova...
 

Brandten

Medlem
QR11 på väg till LHR?
Bra gissning. Den enda A380 flighten som fortfarande var på backen när han skrev inlägget OCH försenad ut från DOH. Syntes på Flightradar24 nyss men inte längre..
5ab63d4b2973415e62a190766d741593.jpg
 

palmen

Moderator
Perth? I så fall kan jag tipsa om Little creatures bryggeripub i fremantle. Kan även kombineras med en utflykt till rottnest.
Korrekt!
Tyvärr har jag bara ett nattstopp i Perth. Ny stad för mig, men vill lägga mer tid på stoppet efter.
Får se vilken form kroppen är i och om det går att sova när man kommer fram för att vara någorlunda i rätt tidsrytm.
 
Toppen