Senaste nytt

Qatar tillgänglighet från Stockholm

Mackans1

Ny medlem
Hej,
Inte säger om jag placerat denna diskution rätt -
Letar lite flyg med Qatar från Stockholm, men verkar inte finns någon rutt överhuvudtaget, för några månader sedan fanns det väldigt mycket.
Är det något som har ändrats att man inte kan boka Qatar från Stockholm med awards längre?
 
Jag hade dubbelkollat att söka på British Airways sökverktyg. Ibland kommer det upp där och du kan flytta poäng mellan programmen direkt.
 

Mackans1

Ny medlem
Precis, det var min tanke också - helt tomt där, tänkte om ni visste om det har blivit något ändring av något slag.
 

Mackans1

Ny medlem
Men bör jag inte se dom i Qatars app då? Bokade nyligen flyg med dom som jag flög med, då hade jag Finnair ena rutten, och bokade allt genom qatar.
 

Mackans1

Ny medlem
Med närmare efteranke kan det ha något att göra med "Finnair Plus har gått in i en ny era den 9 mars 2024."
 

AABack2ARN

Medlem
Såvitt jag kan se i Expertflyer så verkar Finnair flyga båda avgångarna (08.10 och 15.10) numera.

Va?

Med närmare efteranke kan det ha något att göra med "Finnair Plus har gått in i en ny era den 9 mars 2024."

Det är väl så att de flesta Finnair Plus-tjänster är otillgängliga just nu (till och med 11 mars 07:00 finsk tid). Men om du söker med hjälp av Qatar borde det väl knappast ha någon påverkan (annat än att åtminstone 15.10-flighten är någon form av fördjupat samarbete mellan bolagen).
 
Toppen