MarcusC
Medlem
Har i min BA profil endast mitt tilltalsnamn och efternamn. Vid USA bokningar skall man ju boka biljett med sitt fulla namn ( dvs bokning såsom det står i passet)
Men det innebär min BA profil inte klickar/matchar. Även om BA kortet ligger inne så har jag inte fått några poäng och online retro claim fungerade inte heller. Vid kontakt med BA Executive Club så säger dom att de har annnat namn i bokning än min profil..!!
Hur gör övriga här?
Har inte detta problem på ex vis Lufthansa/SAS
Nu måste jag skicka in boardingkort/passkopia etc, lite småbökigt.
Men det innebär min BA profil inte klickar/matchar. Även om BA kortet ligger inne så har jag inte fått några poäng och online retro claim fungerade inte heller. Vid kontakt med BA Executive Club så säger dom att de har annnat namn i bokning än min profil..!!
Hur gör övriga här?
Har inte detta problem på ex vis Lufthansa/SAS
Nu måste jag skicka in boardingkort/passkopia etc, lite småbökigt.