Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

AlbinS

Medlem
På grund av skyhöga priser på andra hotell i Kolkata såhär veckan innan Diwali blev jag inbokad på The Fern Residency. Bästa med hotellet är nog att man har koll på inflygningen mot Kolkatas flygplats! Utöver det... Nja.

Hotel1.jpg


Plane spotting från sängen!
Hotel 2.jpg
 

011430121

Medlem
Scandic Elmia Jönköping rum 752, jag och en kolega åkte ner igår för ett möte kl08.30 fick precis SMS om att personen som vi skall möta är sjuk!
Blir att omdisponera dagen lite
Undrar om vi vat fler än 15 personer som bodde på hotellet i natt

IMG_2072.jpeg


i denna byggnad svettas det dubbelt, del tack vare hård fysisk aktivitet samt tabelläget i SHL
 

LPC123

Medlem
Scandic Elmia Jönköping rum 752, jag och en kolega åkte ner igår för ett möte kl08.30 fick precis SMS om att personen som vi skall möta är sjuk!
Blir att omdisponera dagen lite
Undrar om vi vat fler än 15 personer som bodde på hotellet i natt

Visa bifogad bild 147548

i denna byggnad svettas det dubbelt, del tack vare hård fysisk aktivitet samt tabelläget i SHL
Ja där inne har dom en del att fundera över! ;) kanske ska ta en tur ner dit istället och ge dom lite tips och tricks :D
 

011430121

Medlem
Clarion Collection Fregatten Varberg rum 252.
Mycket trevlig inchecknings personal, bra fria parkerings möjligheter runt hotellet, jag blev possetiv vid ankomsten

När jag klev ur hissen tänkte jag är detta Sverige med heltäckningsmatta i korridoren, det måste bli smutsig under framförallt vintern

IMG_2075.jpeg


Chocken blev total när jag kommer in på rummet heltäckningsmatta även här!

IMG_2076.jpeg


För att det inte skall bli OT så kommer en bild från utsikten
@Karlssonskan kollegan fick rum med utsikt rätt in i ett P-hus
IMG_2077.jpeg
 
Toppen