Senaste nytt

Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
Bonusprogram: SAS Eurobonus
Flygbolag: Lufthansa, ANA, Thai
Kabinklass: Business, First
Avreseort: CPH
Destination: BKK
Enkelresa eller Tur&retur: Tur&Retur
Antal poäng (per person): 95.000 (Amex 2-4-1)
Skatter&avgifter (per person): 3598 kr
När: Januari/Februari 2017
Bokad: Juli 2016

Min första awardbokning. Jag är väldigt nöjd. Fyra legs F på exakt de datum jag önskade med heldagar i både Tokyo och Singapore. Tjejen jag pratade med i Tallinn protesterade när vi kom till NRT-SIN, men till hennes förvåning gick det igenom. Tjejen vars namn jag glömt (pratade med brittisk accent) var supertrevlig och duktig.

CPH-FRA, Lufthansa C A320
FRA-HND, ANA F B777
NRT-SIN, ANA F B777
SIN-BKK, Thai C B777

BKK-NRT, Thai F A380
HND-FRA, ANA F B777
FRA-CPH, Lufthansa C A320

Visa bifogad bild 54793
Har också pratat med den tjejen vid bokning av resan till USA. Man kan absolut inte tro att man hamnat i Tallinn :)
 

nollbit

Medlem
Bonusprogram: SAS Eurobonus
Flygbolag: Lufthansa, ANA (StarFlyer)
Kabinklass: Business
Avreseort: ARN
Destination: Tokyo (HND/NRT)
Enkelresa eller Tur&retur: Tur&Retur
Antal poäng (per person): 70.000 (Amex 2-4-1)
Skatter&avgifter (per person): 3163 kr
När: September/October 2016
Bokad: Juli 2016


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Siktar på att ändra till LH F när det närmar sig
 

palmen

Moderator
Tallinn-kundservicen alltså! Alla här är ju supernöjda med den hjälp man får av dem. Borde vi inte skramla ihop till en låda skumpa eller nått och skicka dit för att visa vår uppskattning? :)
Något alla kan göra är att fylla i feedback formuläret när de fått bra hjälp.
Lite lustigt dock att jag själv tänkte på detta tidigare idag hur man skulle kunna uppmärksamma dessa duktiga medarbetare. Jag vill göra studiebesök :).
 
Något alla kan göra är att fylla i feedback formuläret när de fått bra hjälp.
Lite lustigt dock att jag själv tänkte på detta tidigare idag hur man skulle kunna uppmärksamma dessa duktiga medarbetare. Jag vill göra studiebesök :).
Ja det vore intressant. Så kan vi lära oss mer om hur det funkar med bonusresebokningar och bli ännu bättre på att boka :)
 

Johanna

Medlem
Jag tycker det är en fin tanke. Tråkig som jag är tror jag man ska fundera på om det är ok att ge bort alkohol. Det kan vara känsligt. Företag kan ha policies mot att ta emot det även om det är en fin gest att ge bort massa Champagne.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen