Har också pratat med den tjejen vid bokning av resan till USA. Man kan absolut inte tro att man hamnat i TallinnBonusprogram: SAS Eurobonus
Flygbolag: Lufthansa, ANA, Thai
Kabinklass: Business, First
Avreseort: CPH
Destination: BKK
Enkelresa eller Tur&retur: Tur&Retur
Antal poäng (per person): 95.000 (Amex 2-4-1)
Skatter&avgifter (per person): 3598 kr
När: Januari/Februari 2017
Bokad: Juli 2016
Min första awardbokning. Jag är väldigt nöjd. Fyra legs F på exakt de datum jag önskade med heldagar i både Tokyo och Singapore. Tjejen jag pratade med i Tallinn protesterade när vi kom till NRT-SIN, men till hennes förvåning gick det igenom. Tjejen vars namn jag glömt (pratade med brittisk accent) var supertrevlig och duktig.
CPH-FRA, Lufthansa C A320
FRA-HND, ANA F B777
NRT-SIN, ANA F B777
SIN-BKK, Thai C B777
BKK-NRT, Thai F A380
HND-FRA, ANA F B777
FRA-CPH, Lufthansa C A320
Visa bifogad bild 54793
Tallinn-kundservicen alltså! Alla här är ju supernöjda med den hjälp man får av dem. Borde vi inte skramla ihop till en låda skumpa eller nått och skicka dit för att visa vår uppskattning?
Något alla kan göra är att fylla i feedback formuläret när de fått bra hjälp.Tallinn-kundservicen alltså! Alla här är ju supernöjda med den hjälp man får av dem. Borde vi inte skramla ihop till en låda skumpa eller nått och skicka dit för att visa vår uppskattning?
Tallinn-kundservicen alltså! Alla här är ju supernöjda med den hjälp man får av dem. Borde vi inte skramla ihop till en låda skumpa eller nått och skicka dit för att visa vår uppskattning?
Ja det vore intressant. Så kan vi lära oss mer om hur det funkar med bonusresebokningar och bli ännu bättre på att bokaNågot alla kan göra är att fylla i feedback formuläret när de fått bra hjälp.
Lite lustigt dock att jag själv tänkte på detta tidigare idag hur man skulle kunna uppmärksamma dessa duktiga medarbetare. Jag vill göra studiebesök .