Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 29 oktober 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
Hur är det med oss newbie och som inte har EBD, är vi välkomna?:p

Jag är EBS och en stolt sådan:D Varit EBS de senaste 2 åren. Funderar starkt på att kanske nån sommar använda semestern till att flyga ihop en SAS Diamond på fyra veckor och köra en LIVE-update här.

Nästa sommar kanske?;)

OnT:
Bra sugen på Barcelona alltså och länge funderat på det. Hur är det med respektive? Får en sån följa med eller?
Vad du har för status hos något bolag är totalt irrelevant. Det sommar viktigt på denna inofficiella träff är att du är en trevlig person, det slår 10ggr högre än EBD.
Du får självklart ta med dig respektive, barn, husdjur eller vad du vill. Vi kan dock inte garantera att djur är välkomna på restaurangen :). Det är flera som haft med sig sina respektive på dessa träffar.
 

johhenrik

Medlem
Se där, jag kanske dyker upp. Har bokat 24-29 okt på tre olika hotell just nu, då jag ska på konferens i veckan, men kan inte bestämma mig var jag ska bo. :) Då kanske man skulle förlänga en dag helt enkelt. Sätt upp mig som kanske. :)
 

RonnieK

Medlem
Då har jag också bokat in mig och FruRonnieK tor-sön. Vi bor på Doubletree och passar på och firar min födelsedag som är på söndagen som vanligtvis brukar firas på Hilton Slussen. Blir lite roligare med ett av favoritresemålen istället, Barcelona :)

FruRonnieK hade gärna träffat @agehall med fru igen men ser tidigare i tråden att det inte är aktuellt :(
 

CJR

Medlem
Tror ni det är bra att flyga från ARN till BCN med Turkish via IST? Jag finner idag priser på knappt 6 900 kr tor i business class och då får man flyga A330-200 mellan IST och BCN. Mitt problem är att jag inte lyckats få reda på vilken bokningsklass det är och hur mkt intjäning det ger till Miles & More. Någon som har koll på detta?
 

Dr. Miles

Expert
Tror ni det är bra att flyga från ARN till BCN med Turkish via IST? Jag finner idag priser på knappt 6 900 kr tor i business class och då får man flyga A330-200 mellan IST och BCN. Mitt problem är att jag inte lyckats få reda på vilken bokningsklass det är och hur mkt intjäning det ger till Miles & More. Någon som har koll på detta?
Du måste mata in dina uppgifter och sedan gå till betalningssida (om vi pratar om Turkish Airlines egen webbsida). Då kan du se bokningsklass.
 
  • Gilla
Reactions: CJR

palmen

Moderator
Tror ni det är bra att flyga från ARN till BCN med Turkish via IST? Jag finner idag priser på knappt 6 900 kr tor i business class och då får man flyga A330-200 mellan IST och BCN. Mitt problem är att jag inte lyckats få reda på vilken bokningsklass det är och hur mkt intjäning det ger till Miles & More. Någon som har koll på detta?
Personligen tycker jag det är lite dyrt, du kan flyga med Swiss/Lufthansa i Business för ca 5300 kronor. Inte lika stor omväg dock.
 
  • Gilla
Reactions: CJR
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen