Senaste nytt

Ny projekttjänst - Vilket hotellprogram? Minst 90 nätter på 12 månader

jsn

Medlem
Sen verkar inte status allt, idag nere i restaurangen har personalen börjat känna igen mig så de kom ut med en liten lapp med kvällens specialrätt för hela veckan. De tänkte så jag kunde planera mitt ätande efter vad jag tyckte var gott på menyn eftersom jag redan gått igenom hela den (bortsett från allt friterat och halvonyttigt).
Sådant är värt en hel del!
 
Incheckat bara 1 natt ikväll på Örebro Grand Hotel. Ingen välkomstgåvan alls denna gången:(

20220320_183833.jpg

Imorgon flyttar jag över till det nyöppnade hotellet Scandic Örebro Central som slår upp sina dörrar.

Skall vara lite bubbelevent och tilltugg som bjuds på enligt mailet jag fick i fredags från general manager på hotellet.
 
Idag blev det incheck på nyöppnade Scandic Örebro Central strax efter 16 tiden. Riktigt fräscht hotell som är helt nybyggt och trevlig personal. Vid incheckning erbjöds jag tilltugg och alkoholfritt bubbel i restaurangen. Riktigt imponerande buffé dom dukat upp!

Rummen är i vanlig size men har en grymt härlig doft av "nytt trä" :rolleyes:

Alla fick samma välkomstgåva i rummet, jag som Top Level hade samma påse som min kollega helt utan status:oops:

20220321_163048.jpg

20220321_164132.jpg

20220321_185430.jpg

20220321_190737.jpg
 
Grattis! Du är verkligen värd Red nu :)
Många månader kvar av resande! Tar inte ut någon seger i förskott utan jag väntar tills innan sommaren med att maila dem och fråga. :p Oavsett kommer jag ha många bokningar lagda och det är ca 14 fysiska nätter på Scandic innan maj är slut. Tyvärr är jag på en ort i Sverige kommande 3 veckor där Scandic otroligt nog inte finns :confused:
 
Nu bott 2 nätter på Scandic Crown under helgen. Uppgraderad till Superior Room med balkong på högsta våningen från standardrum.

Frukosten håller tyvärr inte jättehög nivå här, kolla på äggröran som snarare är en äggkaka:oops:
20220430_091717.jpg

Välkomstgåva bestod av en påse Marabou M Peanuts och standardlappen.

20220429_151105.jpg

20220429_151059.jpg

20220429_151011.jpg

20220429_151113.jpg
 

Marcusen

Medlem
Nu bott 2 nätter på Scandic Crown under helgen. Uppgraderad till Superior Room med balkong på högsta våningen från standardrum.

Frukosten håller tyvärr inte jättehög nivå här, kolla på äggröran som snarare är en äggkaka:oops:
Visa bifogad bild 128754

Välkomstgåva bestod av en påse Marabou M Peanuts och standardlappen.

Visa bifogad bild 128750

Visa bifogad bild 128751

Visa bifogad bild 128752

Visa bifogad bild 128753

Tjusig utsikt, snart uppe på topfloor men uppgraderingarna lyser med sin frånvaro, funderar på om det är det statliga avtalet som har någon begränsning för uppgraderingar.
 
Tjusig utsikt, snart uppe på topfloor men uppgraderingarna lyser med sin frånvaro, funderar på om det är det statliga avtalet som har någon begränsning för uppgraderingar.
Det har nämnts att uppgraderingar inofficiellt fortfarande finns som förmån. Dock kanske du inte märker av det då en del skillnader på rum är minimala på de flesta hotellen. Jag har nu på 2 senaste vistelserna fått Superior-rum båda gångerna från singel-room. Men ska bli intressant hur mycket uppgraderingar man kommer få om jag kickar upp till RED, har 76 statusnätter på kontot nu och är bokad 12 nätter på 2 olika Scandics från imorgon tills 20 Maj så inofficiellt bör jag ramla över kanten.
 
Toppen