Senaste nytt

Norwegian återupptar 76 linjer 1:a juli, varav 13 från Stockholm

Gutta

Medlem
Hej!

Hur ser ni på en eventuell företagsbokning till Krakow i september med Norwegian? Verkar inte gå några flyg trots schemaläggning i dagsläget....

Hur stor är chansen att man kommer iväg i slutet på september?
 

palmen

Moderator
Hej!

Hur ser ni på en eventuell företagsbokning till Krakow i september med Norwegian? Verkar inte gå några flyg trots schemaläggning i dagsläget....

Hur stor är chansen att man kommer iväg i slutet på september?
Personligen skulle jag välja att titta på andra bolag som faktiskt har någorlunda trafik i dagsläget.
Om de inte har schemalagd flyg i dagsläget för sommar 21 säsongen är det mindre troligt att de helt plötsligt börjar flyga.
 

Gutta

Medlem
Hej,

Det gäller på ditvägen DY4901. Vet inte vad du menar med att det inte är schemalagt. Finns planerade flyg som jag förstår det om man kollar Flightradar...

Mvh
 

Fredrik

Medlem
Hej,

Det gäller på ditvägen DY4901. Vet inte vad du menar med att det inte är schemalagt. Finns planerade flyg som jag förstår det om man kollar Flightradar...

Mvh

Bättre du kollar norwegian.se om du vill veta vad som är planlagt.

Bara de själva vet om de tänker flyga de dagarna. Vill du gissa så kan du ta dagens läge som indikation.
 

palmen

Moderator
Hej,

Det gäller på ditvägen DY4901. Vet inte vad du menar med att det inte är schemalagt. Finns planerade flyg som jag förstår det om man kollar Flightradar...

Mvh
Läste lite sett, men att använda flightradar för att kolla detta är inte det bästa. Som @Fredrik säger bör du titta Norwegian hemsida och inget annat för detta.

Med tanke på Norwegians nuvarande läge skulle jag inte våga boka något med dom över huvud target där det är viktigt att resan blir av. På tok för för mycket osäkerhet med hela bolaget som det är just nu. Hade jag varit du hade jag tittat på någon av de stora "drakarna" i Europa, störst chabs att de kommer att flyga.
 
Toppen