Senaste nytt

Nonstop Dan points master

Helli

Medlem
Ha ha ha det låter verkligen som vi borde ha en Bc-dejt. Hur många skulle vara intresserade? Någon veckodag som passar bättre? Avalon eller liknade skulle kunna passa
 

GOTBound

Medlem
Skapa en my tråd, så länge träffen inte ska handla om Nonstop-Dan :)
OT: Finns ett antal gamla trådar om när det faktiskt var BC träffar i Göteborg, gräv upp någon av dessa istället för att starta ny ;)

OT 2: Nonstop Dan är från Göteborg, så helt OT med att diskutera träffar i tråden är det inte, han kanske kommer med på träffen för ett gage á $747, eller om någon plockar upp hans nota för kvällen :D
 

eddo

Medlem
Vad kan egentligen kursen ha för innehåll som skulle motivera det priset? Vill minnas att hans tips oftast är att köpa Aeroplan-miles under kampanj. Visst, kan säkert finnas bra tips om man vill ha allt serverat på ett ställe utan att behöva leta informationen själv, men tvivlar på att det handlar om någon information som inte går att hitta själv helt gratis.

Det har blivit jäkligt inne för influencers att sälja kurser, inom alla möjliga områden, till höga priser och ofta känns det bara som en sammanställning av information som redan finns tillgänglig överallt. Vem köper dessa egentligen?
 
Vad kan egentligen kursen ha för innehåll som skulle motivera det priset? Vill minnas att hans tips oftast är att köpa Aeroplan-miles under kampanj. Visst, kan säkert finnas bra tips om man vill ha allt serverat på ett ställe utan att behöva leta informationen själv, men tvivlar på att det handlar om någon information som inte går att hitta själv helt gratis.

Det har blivit jäkligt inne för influencers att sälja kurser, inom alla möjliga områden, till höga priser och ofta känns det bara som en sammanställning av information som redan finns tillgänglig överallt. Vem köper dessa egentligen?

”Points Master is a program that primarily teaches you to buy and redeem airline points.”


Här är gratismaterialet som ska sälj in kursen: https://www.nonstopdancourses.com/free-mini-course?cid=9b890a9a-fcb9-4c04-905f-56ae33486153
 
Last edited:

sembl

Medlem
Det har blivit jäkligt inne för influencers att sälja kurser, inom alla möjliga områden, till höga priser och ofta känns det bara som en sammanställning av information som redan finns tillgänglig överallt. Vem köper dessa egentligen?
Mycket vanligt i usa bland influenser. Så bli du rik på tex 30 dagar. Köp min bok plus workshop för $2k.

Fattar inte folk som går på detta koncept. Den enda som skrattar hela vägen till banken är just den som säljer kursen.
 

Tomas E

Medlem
Nu kastar jag in ett OT vedträ i brasan, en sak man kan lära sig av Nonstop Dan gratis [pun intended]... ;)
Host, host, någon jag känner (som vill vara anonym) brukar smyga ner några av de där små läskburkarna i jackfickorna vid besöket Galleries First för att ha lite extra att dricka, de gånger den personen flyger i economy (som är vad arbetsgivaren betalar för) från LHR. :rolleyes: Jag skulle kunna tänka mig att bara ta $ 74,70 för att förmedla information från den här personen hur man gör. :cool:
 
Toppen