Vid månadsskiftet blev jag nedgraderad till guld, trots att jag samlade drygt 300 000 poäng förra året.
Jag har skrivit till kundjtänst fyra gånger, en gång svarade de och skrev:
"Hej,
Det är fullt förståeligt att bonuspoäng-insamling inte är det första du tänker på just nu. Det ska du inte straffas för, därför fryser vi nu din medlemsnivå. Eller kyler åtminstone ned den kraftigt – du kan inte nedgraderas, men du kan även fortfarande klättra i nivå.
Mer info her: Information om Nordic Choice Club-medlemsnivå
Så, ja, du vil bli oppgradert igjen "
1 .Jag har inte blivit uppgraderad igen
2. Det är ett hånfullt meddelande eftersom jag samlade 300 000 poäng förra året (medlemsgrundande år, okt-sept)
3. Jag har två bokningar i veckan, på dem står det GOLD - jag kommer alltså inte få mina förmåner.
Vad är rimligt? Jag tänker att jag uppgraderar så får NC betala mig sedan, det är ju orimligt att de bryter mot sina egna medlemsvillkor.
Vad säger forumet?
Per
Jag har skrivit till kundjtänst fyra gånger, en gång svarade de och skrev:
"Hej,
Det är fullt förståeligt att bonuspoäng-insamling inte är det första du tänker på just nu. Det ska du inte straffas för, därför fryser vi nu din medlemsnivå. Eller kyler åtminstone ned den kraftigt – du kan inte nedgraderas, men du kan även fortfarande klättra i nivå.
Mer info her: Information om Nordic Choice Club-medlemsnivå
Så, ja, du vil bli oppgradert igjen "
1 .Jag har inte blivit uppgraderad igen
2. Det är ett hånfullt meddelande eftersom jag samlade 300 000 poäng förra året (medlemsgrundande år, okt-sept)
3. Jag har två bokningar i veckan, på dem står det GOLD - jag kommer alltså inte få mina förmåner.
Vad är rimligt? Jag tänker att jag uppgraderar så får NC betala mig sedan, det är ju orimligt att de bryter mot sina egna medlemsvillkor.
Vad säger forumet?
Per