Senaste nytt

När överförs EuroBonus-poäng från Amex ?

Davvelavve

Medlem
Frugan hade samma problem efter hon fixat kort. Upptäckte detta efter ett tag och tog kontakt med amex. Uppgifterna i profilen på amex måste stämma överens med profilen hos SAS. Dubbelkolla detta (adress, telefonnummer, EB nummer, efternamn osv osv). Detta borde du ha fått reda på när du pratat med både SAS och amex. Vi rättade till hennes uppgifter och poängen överfördes 5 dagar senare
Jo det var de dom sa strula, ett mellannamn som saknades men det var nu ca 5 månader sedan och fortfarande har inga poäng kommit trots kontakt flera gånger med amex.
 

Gus

Medlem
Har ett litet problem med överföring av poäng.

En familjemedlem började med sas amex för typ 2 år sedan och har dragit in ca 300 000 sedan dess. Men när min familjevän skulle boka en resa upptäckte hen att det inte fanns några poäng på EuroBonus kontot, det var tydligen något med fel mellannamn eller liknande som strulade det (sa dem då).

Jag lät hen använda mina poäng just för den resan tills hens poäng kommit in. Detta var nu 4 månader sedan och poängen har ännu inte kommit.

2-4-1 har två brunnit inne dessutom.

Min familjevän har ringt både sas och amex flera gånger men de verkar inte angelägna att lösa problemet. Vad ska man göra?
Samma hände för oss. Drog det några vändor med Amex innan det löste sig https://www.businessclass.com/forum/threads/exakt-samma-namn-hos-amex-som-eurobonus.103260/
 
Toppen