Senaste nytt

Mobilhållare till bilen?

SK4628

Medlem
Jag har använt RAM mount med sugpropp senaste 5 åren. Sitter väldigt säkert jämfört med andra jag testat (bl.a. sådana i luftventilerna vilka var väldigt instabila). Jag brukade även ha med RAM-en på resor (även om den är lite otymplig), men tycker alla hyrbilar har car-play eller liknande nuförtiden.
 

MrRob

Medlem

Nu tittade jag bara lite snabbt på Brodits sortiment men en universell kvalitetshållare från t.ex. RAM Mount känns klart mer flexibel än en märkesspecifik hållare. De flesta har skal på sina telefoner, hur bra funkar då en hållare utformad för luren utan skal?

Har Brodit även bra universella hållare så lägg inte så mycket fokus på mitt inlägg ovan - även om RAM Mount är bra grejer.
 

jonten

Medlem
Jag har en hållare som är relegbar i bredd, har funkat med mina senaste lurar, OnePlus. Google Pixel och Ifåne.
Men Brodits styrka är inte mobil hållaren (den är dock bra) , det är fästet till bilen som är kanon. Kolla på aktuell bilmodell så ser ni hur bra fästena är och de sätts stabilt och utan att göra skador på bilen.
 

pedantic

Medlem
@henke12 Funkar mycket bra! :)

Ett tips (för bild 4) är att ha mobilen ovanför istället för under ”armen” för att komma upp ytterligare i höjd.
 

Jannes

Medlem
För oss som kör med ”gubbskal” dvs wallet case som även kan vikas så mobilen kan stå på sida, de är superbra för man kan trä in själva skalet i litteratur-fickan i sätet framför på många flyg. Blir som en egen IFE.

En sådan design:
1710228771986.jpeg
 
Toppen