Haha jag verkar inte vara ensam om en dålig upplevelse med Marriott
. Blir att dela den där.
Nu löste det sig dock (hoppas jag, har inte sett återbetalningen än) till slut för mig efter 14 dagar, 15 mejl, 7 chattkonversationer och involvering av Amex Patinums reklamationsavdelning. Marriott är dessutom så inkonsekventa att SAS kundtjänst framstår som ett väloljat maskineri.
Exempel på chattkonversation:
( 10s ) Marisa V: How can I assist you navigating Marriott.com today?
( 1m 11s ) Visitor: Hi, I have some trouble with a cancelled booking
( 2m 7s ) Marisa V: How can I assist you navigating Marriott.com today?
( 2m 54s ) Visitor: I have been charged for a cancelled booking. Can you help me with that?
( 3m 28s ) Marisa V: No, I am not able to assist with billing disputes. If you think you were charged incorrectly and cancelled on time I would recommend contacting the hotel directly.
( 3m 32s ) Marisa V: Is there any additional assistance I can offer you on Marriott.com at this time?
( 4m 15s ) Visitor: Can you help me with the emailadress to the hotel?
( 4m 52s ) Visitor: It's SLS in Beverly Hills
( 5m 25s ) Marisa V: Unfortunately we do not have the hotel email address online.
Och så har det sett ut... Marriott är numera ett avslutat kapitel i min bok. Är de hotellkedjornas motsvarighet till Hertz kanske?