Ping
Medlem
Såg detta från FlyersTalk: https://www.lufthansa.com/de/en/seat-reservation
Ingen mer gratis sätesval under check-in inom Europa.
Som lojal LH group resenär får jag nog tyvärr börja ifrågasätta min egna lojalitet.
LH group börjar bli ett renodlat LCC vilket är deras val men då tycker jag priserna borde närma sig LCC flyg eller att servicenivån uppgraderas för att reflektera priset.
*Mat och dryck har tagits bort för eco
*Prio boarding kaos på flygplatserna
*Ingen mer gratis sätesval inom europa
*Timslånga köer att nå service vid problem
*IT system som inte låter en ändra biljett när flyg ställs in
*Betalning av ersättning/kompensation som dröjer 5+ veckor
I grunden kan jag nog känna att det kanske är korrekt att biljettpriserna reflekterar olika utbud, men någonstans tycker jag att premium pris över LCC ska reflektera mervärdet också.
Ingen mer gratis sätesval under check-in inom Europa.
Som lojal LH group resenär får jag nog tyvärr börja ifrågasätta min egna lojalitet.
LH group börjar bli ett renodlat LCC vilket är deras val men då tycker jag priserna borde närma sig LCC flyg eller att servicenivån uppgraderas för att reflektera priset.
*Mat och dryck har tagits bort för eco
*Prio boarding kaos på flygplatserna
*Ingen mer gratis sätesval inom europa
*Timslånga köer att nå service vid problem
*IT system som inte låter en ändra biljett när flyg ställs in
*Betalning av ersättning/kompensation som dröjer 5+ veckor
I grunden kan jag nog känna att det kanske är korrekt att biljettpriserna reflekterar olika utbud, men någonstans tycker jag att premium pris över LCC ska reflektera mervärdet också.