Senaste nytt

Lucka 14: Upp till 10 000 poäng på hyrbil med Hertz

RhinoG

Medlem
Verkar ha fått dessa poäng nu.
Minns inte längre hur många det skulle vara :rolleyes: men datumet stämmer så det måste vara denna.

Kampanjen verkar fungera, har två som hunnit komma in, varav en var en ombokning efter kampanjens bokningsperiod.
Dock visas inte Hertz på Eurobonuskontot längre utan endast datum och poäng.
Får man fråga när hyrorna utfördes i tiden ungefär? Har en från början av januari som jag inte fått, funderar på att claima. Har även en som avslutades i torsdags, så den får man väl vänta lite på men.
 

pswe

Medlem
Får man fråga när hyrorna utfördes i tiden ungefär? Har en från början av januari som jag inte fått, funderar på att claima. Har även en som avslutades i torsdags, så den får man väl vänta lite på men.
Mina var återlämnade under andra och tredje veckan i januari. Min erfarenhet är att Hertz kommer be dig vänta minst sex veckor efter avslutad hyra om det inte kommit in något alls. Har du fått in fel antal poäng tar de sig an ärendet snabbare.
 

Tamas

Medlem
Får man fråga när hyrorna utfördes i tiden ungefär? Har en från början av januari som jag inte fått, funderar på att claima. Har även en som avslutades i torsdags, så den får man väl vänta lite på men.
Jag fick poäng på ena men inte andra hyran. Helt random...

Ingen poäng för 5-8/1
Poäng kommit för 14-15/1
 
Samma fråga här...

I bokningsflödet går det att lägga in Hertz Gold-nummer men jag vågade inte för jag vill inte störa EB-poängen.

Kanske går det utan att störa?
Erfarenheter?
Använder enbart Hertz och Avis och får konstant aldrig några poäng och när man efterreggar så får man typ för hälften av hyrorna och jag orkar aldrig dra det vidare. Testade i höstas genom SAS och deras kampanj via Avis i hopp om en förändring och jag jag kunde ej ange mitt Avis nr. Anyway samma visa här det blev aldrig några poäng och jag måste nu samla ihop 5-6 hyrbilar från hösten och sända in ihop om att få hälften som vanligt!
 

hco

Medlem
Får man fråga när hyrorna utfördes i tiden ungefär? Har en från början av januari som jag inte fått, funderar på att claima. Har även en som avslutades i torsdags, så den får man väl vänta lite på men.
Precis innan jul. Men poängen kom nyss. Jag brukar vänta 8 veckor innan claim generellt. Orkar inte hålla reda på om olika bolag har olika gränser. Men ingen över 8 v tror jag. =)
 

RhinoG

Medlem
Har ni fått alla poäng på ett bräde, eller kommer kampanjpoängen separat från "vanliga poäng"?

Ser att jag fått som nedan, men för den första hyran vill jag minnas att det var minst 5000p jag skulle få.

1707724896776.png
 
Toppen