Senaste nytt

Lounge meetings

Vaniljvodka

Medlem
Hur menar du? Om en random gästar in dig? Jag har bara gästat in vänner och då är man ju tillsammans

Du känner säkert fler folk än mig här. Jag är kompis med typ två-tre pers på det här forumet och dom känner jag inte via BC. Tror aldrig jag träffat nån annan härifrån.
Så om man lägger ut att man kan gästa in folk i den här tråden får man ju räkna med att vem som helst kan svara och då behöver det inte vara folk man känner. Inte så att jag har nåt emot att hänga med folk jag inte känner alltid, undrar bara hur det funkar. "Åh, tack för att du gästade in mig, nu går jag och sätter mig här borta". Eller "Tack för att du gästade in mig, berätta lite om dig själv".
 
Du känner säkert fler folk än mig här. Jag är kompis med typ två-tre pers på det här forumet och dom känner jag inte via BC. Tror aldrig jag träffat nån annan härifrån.
Så om man lägger ut att man kan gästa in folk i den här tråden får man ju räkna med att vem som helst kan svara och då behöver det inte vara folk man känner. Inte så att jag har nåt emot att hänga med folk jag inte känner alltid, undrar bara hur det funkar. "Åh, tack för att du gästade in mig, nu går jag och sätter mig här borta". Eller "Tack för att du gästade in mig, berätta lite om dig själv".
Bra fundering!
 

Anfield

Medlem
Jag känner ingen här !

Men och andra sidan har jag bara fått äran att gästa min fru, och henne känner jag ganska väl efter 20 år.
Eller om det är hon som känner mig ? och ja vi sitter än så länge vid samma bord i loungen.

Men om jag skulle få den stora äran att gästa så spelar det ingen roll för mig, alla är ju olika. Vissa njuter mer av sitt egna sällskap eller sin egen röst,
andra är intresserade och nyfikna av mötet med nya människor.

"en givande han är aldrig tom"
 

palmen

Moderator
Jag ser det som en möjlighet att träffa någon ny och prata lite. Har blivit gästad en gång genom denna tråd förut och då käkade vi frukost ihop innan jag skulle till planet.
 

johhenrik

Medlem
Jag kan gästa på ARN T2 idag mellan 16-17:30. Flyger British Airways.

Jag kan också gästa på LHR T3 till Galleries First (eller annan OW-lounge) mellan 20-22 ikväll. Jag flyger Cathay Pacific.
 
  • Gilla
Reactions: doc
Toppen