Senaste nytt

LIVE: SAS inaugural flight till Toronto, SK949 2 juni 2022

spritfet

Medlem
Inte klokt. Bara att bojkotta rakt av. Blöjan ska av nu.
En tröst är en riktigt bra staff som höjde upplevelsen även om jag tappade EBD för några år sedan var det en fröjd att se när de gjorde varvet i business och tackade EBD. Alert och trevlig, det är rätt nice med en liten kabin där det blir mer personligt och ändå sköna stolar. Vi kör "dubbelsäte" på utresan och tronen på hemresan
 

aikelo

Medlem
"Kungen" är avslöjad
dbce26ca8fe6a54fcd6bffe75c40f983.jpg
 

Sir Lemon

Medlem
Menade det gråa köttet, de punkterade, gråa ärtorna, de sönderkokta bönorna i en vattnig sörja. Är det närmast dig morötter eller innanmätet på en bifftomat? Men ja, jag håller med dig, även porslinet ser taskigt ut.
Det är inte unikt för SAS såklart, men riktigt trist.
;) ;) ;)
 

palmen

Moderator
Blir ingen live från hemresan då de flesta säkert sover.
Maple Leaf loungen har ju varit bättre, finns bara lite kall mat att ta själv, resten får beställas via Q-R kod vid sin plats och maten levereras då i en låda. Testade beställa en pannacotta.
20220605_155209.jpg
20220605_155348.jpg 20220605_155209.jpg

SAS påstår att boarding börjar 1h innan avgång. Jag är ytterst tveksam till det.
 

palmen

Moderator
SAS påstår att boarding börjar 1h innan avgång. Jag är ytterst tveksam till det.
Gick ner nu till 1615, 15 minuter efter boarding skulle ha börjat. Gaten är mycket riktigt inte öppen för boarding.
Finns två uppmärksamma fällor för boarding, men ingen har ens börjat köa.

Min gissning är att boarding börjar ca 1630. När ska de sluta ljuga om detta? Crew kom precis och gick ombord, och de har väl lite att fixa innan passagerare släpps ombord.
 

ericwg

Medlem
Blir ingen live från hemresan då de flesta säkert sover.
Maple Leaf loungen har ju varit bättre, finns bara lite kall mat att ta själv, resten får beställas via Q-R kod vid sin plats och maten levereras då i en låda. Testade beställa en pannacotta.
Visa bifogad bild 129881
Visa bifogad bild 129880 Visa bifogad bild 129881

SAS påstår att boarding börjar 1h innan avgång. Jag är ytterst tveksam till det.

Du får berätta hur petiga dem är med masken på vägen hem! Tråkigt med Maple Leaf loungen.
 
Toppen