Senaste nytt

Lämna in bagage dagen innan

J

Joakim Reinius

Guest
Jag ska testa ikväll.. Åker tidigt imorgon så hade ju varit super om man kan checka in runt 19-20 ikväll...
 

Hubert

Medlem
Samma sak i Zurich? Vi flyger ARN-ZRH och landar kl 22 den 11/12 och flyger vidare den 12/12 till Miami.

Kan man annars välja att ta ut bagaget i Zurich och checka in det igen dagen efter?
 

fcx

Medlem
Samma sak i Zurich? Vi flyger ARN-ZRH och landar kl 22 den 11/12 och flyger vidare den 12/12 till Miami.

Kan man annars välja att ta ut bagaget i Zurich och checka in det igen dagen efter?

Och det är inga problem om du hellre vill ta ut det i Zürich, bara du säger till när du checkar in det.
 
När den här tråden ändå är på tapeten, hur funkar det i london (LHR) ?
Kan jag välja att checka in väskan hela vägen till Queenstown från Arlanda?
ARN-LHR SAS Irland
Natt
LHR-SIN-AKL Singapore Airlines
Natt
AKL-ZQN Air New Zealand

Jag antar att jag måste ta bagaget själv genom tullen i Auckland och sen checka in på nytt innan sista flyget till Queenstown
 

jb2731

Medlem
När den här tråden ändå är på tapeten, hur funkar det i london (LHR) ?
Kan jag välja att checka in väskan hela vägen till Queenstown från Arlanda?
ARN-LHR SAS Irland
Natt
LHR-SIN-AKL Singapore Airlines
Natt
AKL-ZQN Air New Zealand

Jag antar att jag måste ta bagaget själv genom tullen i Auckland och sen checka in på nytt innan sista flyget till Queenstown
När vi åkte ARN-LHR-SIN-SYD var vi tvungna att ta ut bagaget i London på kvällen och sen checka in det på nytt på morgonen.
 

Bebban

Medlem
Bumpar en gammal tråd. Någon som nyligen testat om detta fortfarande funkar på ARN? Har en tidig avgång inrikes med SAS och det skulle underlätta att kunna checka in väskan kvällen innan.
 
Toppen