Senaste nytt

Kan inte logga in på sas.se

JAM(1)777

Medlem
Kolla så att era profiluppgifter stämmer, min profil hade en e-post som var 15 år gammal och tillhörde ett företag som blev uppköpt. Senast i lördags var det korrekta uppgifter.
 

Nahoj

Medlem
Nu kan jag se mina poäng igen. (Dock ännu inte poängen från mitt flyg i förrgår.)

Kan också logga in nu, och ser även antalet EuroBonus-poäng. Även gjort en bokning med 2-4-1-voucher (Star Alliance), och vars betalning av skatter och avgifter gick igenom. Fick även bokningsnummer och "Electronic Ticket Itinerary and Receipt from SAS" till e-post, men bokningsbekräftelsen (som i ämnesraden brukar stå "Din flygning" har inte kommit). Poängen har inte dragits, och vouchern verkar heller inte ha dragits.
 

Ricci

Medlem
Bokade snabbt in mig på en resa till Vilnius imorgon dock hängde sig första bokningen men poängen har blivit dragna.
Intressant som jag såg senare att det var felaktig e-mail adress dock en e-mail adress jag hade för precis 20år sedan.o_O
 

FilipJ

Medlem
Någon som har problem just nu? Har testat flera olika sätt att logga in utan framgång.

Edit: funkar redan!
 
Last edited:
Toppen