Senaste nytt

Inte möjligt att betala med poäng eller amex ombord på sas?

Nu pratade jag om nästa gång men det kanske är bättre att lägga ner när man får pikar av vissa som tydligen vet allt.En del andra med bra inlägg har ju tydligen ochså slutat och ledsnat.
 

Rickard_O

Medlem
Nu pratade jag om nästa gång men det kanske är bättre att lägga ner när man får pikar av vissa som tydligen vet allt.En del andra med bra inlägg har ju tydligen ochså slutat och ledsnat.
Inbjudan gick ut för 20 minuter sen, du är välkommen att sprida inside information där istället!

 

Jannes

Medlem
Var står det i mitt inlägg att det var en polare?

När blev en så kallad säker källa en polare?

Jag skulle kunna skriva mer men när du bara är sarkastisk är det bättre att jag håller det för mig själv

Om du kommer på nästa bc träff och inte gömmer dig under ett alias kanske vi kan ha en saklig diskussion?
Oj nej, jag använde skämtsamt termen ”polare” på ett internetforum, allmänt kända för sin rigör i konversation och dekorum…

När någon hävdar sig ha pinfärsk och detaljerad information om saker som knappt ens Anko eller AF-KLMs ledning idag har säker kunskap om, så är det inom rimlighetens gränser att man kallar ut sådant och äskar efter nåt mer påtagligt än ”hen” och ”haft rätt och fel”.

Nåt fel med det?

Jag satt ”kanske” på BC-träffen i Stockholm i oktober, så du får gärna berätta mer om denna källa.
 
Toppen