Senaste nytt

Inofficiell BC träff Hong Kong 8e dec 2018

henrik l

Medlem
Kan konstatera att det är väldigt lugnt kl 04.00 på HKG. Anlände från Sydney. För två år sedan var det samma sak. Ankomst enligt tidtabell 05.00, i verkligheten ca en timme tidigare. Verkade nästan som att dom som skulle transportera bagaget inte var på plats, så det tog lite tid. Men ändå mycket snabbt om man jämför med genomsnittet på GOT och ARN. Kan även konstatera att Qantas första klass lounge i Sydney håller en riktigt bra nivå, var andra besöket där. Ska bli kul och träffas några timmar imorgon em. Håller utkik här för att se var ni befinner er vid fyra-tiden.
 

SFC

Medlem
Den andra vågen (eftertrupperna, eller egentligen bara jag) lämnar nu CPH för att stressa mot Beer Bay!
af3d9301d2ad9d2cfe92307705540c87.jpg
 

palmen

Moderator
Pling i inboxen igen och uppgraderad på hemresan också.
För den som är intresserad så finns 30AB ledigt nu ombord för hemresan 10 december.

15 lediga/blockade platser i Business men sas vill bara sälja 3 platser just nu.
 

Fidde

Medlem
Pling i inboxen igen och uppgraderad på hemresan också.
För den som är intresserad så finns 30AB ledigt nu ombord för hemresan 10 december.

15 lediga/blockade platser i Business men sas vill bara sälja 3 platser just nu.
Pling för mig med, jag som satt på 30B.

får dock bara felmeddelanden när jag ska hantera bokningen på sas.se så kan inte välja plats :(
 
Toppen