Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

palmen

Moderator
SK6953: C4 D4 Z3 R0 J6 Y6 S6 B6 P5 A4 E9 M9 H9 Q0 V9 W9 U9 K9 L0 T6 O0 G9 N0
SK6954: C9 D9 Z8 R0 J2 Y2 S2 B2 P2 A1 E6 M6 H6 Q0 V6 W6 U5 K4 L0 T4 O0 G6 N0

Borde alltså gå att uppgradera på plats för poäng, speciellt på vägen tillbaka där SAS fortfarande säljer 9(+) biljetter till business.
Skulle inte vara så säker på att det går att uppgradera i Austin. Det är ju totalt 1 flight som checkin där ska hantera för SAS, lär vara något inhyrt handling bolag och att de ska lära sig hur man hanterar uppgraderingar för poäng är nog mindre troligt, men större under än så har väl skett...
 

Brandten

Medlem
Haha en annan fråga I förebyggande syfte. Vad kostar uppgradering vid gate (eller SAS service desk I F piren) till Plus respektive Business? Gärna både och cash så vi kan ta ställning till om det är värt det.

Fick en stolsgranne (säkert supertrevlig) på vägen hem men behöver kanske 2 bord för pappersarbete som ska göras. Ditresan är än så länge ledigt bredvid mig


Nu ropade dom upp i loungen att vi måste gå.
 

richard87

Medlem
Kuriosa - Sitter precis vid gaten en timme innan avgång och gateagenterna är förtvivlade över att över 100 “kortmedlemmar” inte dykt upp än. Tipsade lite diskret om att de antagligen sitter i guldloungen och hon fick ringa ett samtal ner och be dem göra ett extraupprop för att få fart på alla…
 

Brandten

Medlem
Kuriosa - Sitter precis vid gaten en timme innan avgång och gateagenterna är förtvivlade över att över 100 “kortmedlemmar” inte dykt upp än. Tipsade lite diskret om att de antagligen sitter i guldloungen och hon fick ringa ett samtal ner och be dem göra ett extraupprop för att få fart på alla…
Hahahaha!
 

Canadien

Medlem
Haha en annan fråga I förebyggande syfte. Vad kostar uppgradering vid gate (eller SAS service desk I F piren) till Plus respektive Business? Gärna både och cash så vi kan ta ställning till om det är värt det.

Fick en stolsgranne (säkert supertrevlig) på vägen hem men behöver kanske 2 bord för pappersarbete som ska göras. Ditresan är än så länge ledigt bredvid mig


Nu ropade dom upp i loungen att vi måste gå.

35k poäng brukar det vara Plus->Business. 50k från Go tror jag.
I pengar brukar det variera, från 3.000 -> 10.000 SEK
 

h9kh9k

Medlem
Lite uppggande ingefärashots i gaten.
6cf44de8ad7fa4fb59afb10d4ce78dfa.jpg
 
Toppen