Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

tomle

Medlem
Även jag är incheckad men kan inte skriva ut boardingkort. Märkte dock att seatmap har ändrats på SK6954 där jag hade valt en plats långt bak i planet. Kan vara läge att kolla det, hela höger sida är borta efter rad 52 och sätena går till 57 till vänster, har för mig att det gick att välja förut.
 

pqvst

Medlem
Även jag är incheckad men kan inte skriva ut boardingkort. Märkte dock att seatmap har ändrats på SK6954 där jag hade valt en plats långt bak i planet. Kan vara läge att kolla det, hela höger sida är borta efter rad 52 och sätena går till 57 till vänster, har för mig att det gick att välja förut.

Så har det alltid varit. Crew Seats till höger. Kolla seatguru :)
 

brodd

Medlem
Då var vi på väg, börjar försiktigt med en second breakfast i SAS loungen på HEL.
 

Attachments

  • 1459112E-25C0-441E-BA8D-66A42EA8A362.jpeg
    1459112E-25C0-441E-BA8D-66A42EA8A362.jpeg
    114,5 KB · Visningar: 175

Kimmen00

Medlem
Försökte både på utsidan och i transferdisken, totalstopp för boarding card för hemresan. Men i loungen på deras lånedatorer gick det. Var bara logga in och skriva ut =)

Om någon vill bli gästad så hojta till. Om någon är på ingång så sitter jag i närheten av buffén i en vinröd piké.

Skrev oxå ut i loungen nyss. Gick bra. Då ska vi bara samla ihop oss?
 

Sebbeh

Medlem
Jag var också nära på att köpa biljetter igår. När jag nämnde det till sambon så blev hon inte alls förvånad och frågade lite fundersamt varför jag inte köpt biljetter.. du gör ju vad du vill med dina lediga dagar. Men tror ändå det inte skulle varit uppskattat. Det skall ju faktiskt köpas barnvagn idag har jag lovat.

Ha en trevlig resa! Om något år ska jag också hala på!
 

Brandten

Medlem
Jag var också nära på att köpa biljetter igår. När jag nämnde det till sambon så blev hon inte alls förvånad och frågade lite fundersamt varför jag inte köpt biljetter.. du gör ju vad du vill med dina lediga dagar. Men tror ändå det inte skulle varit uppskattat. Det skall ju faktiskt köpas barnvagn idag har jag lovat.

Ha en trevlig resa! Om något år ska jag också hala på!
Du sitter med en GT på flyget och shoppar barnvagn online via SAS portalen. Tre flugor på smällen direkt! :D
 
Toppen