Senaste nytt

Hotels.com Welcome Rewards - erfarenheter

Tror att det är följande som är grejen.
Från villkoren:
Coupon limit per booking: 1 booking per property, per Rewards account.
Kan ju tolkas som att det är bokning per propery som är begränsningen och inte antalet bokningar..
 

FFlash

Medlem
Helvete. Hatar promon som man är tvungen att läsa långa små print för att kunna nyttja bonusar.

Nåväl, det kommer flera tåg
 

intuition

Medlem
Plötsligt händer det...
Mitt rewards-konto som varit försvunnet i typ 6 månader, kom tillbaka. Nu med 9 samlade stämplar. Känner att jag måste smida medan järnet är varmt.

Är det någon som vet om det finns ett billigt hotell som rapporterar in natten, trots att man inte checkar in? (Eller något annat sätt att snabbt tjäna in en "stämpel" som det heter nuförtiden)
Jag känner att jag skulle behöva den där 10.e stämpeln för att kunna ta ut en reward (nu på måndago_O).
 
Last edited:

Axxo

Medlem
Hur vet man utgångsdatumet på rewardnätterna? Såg att jag hade 3 st med ganska bra snittvärde.
 

Tonton

Medlem
Hur vet man utgångsdatumet på rewardnätterna? Såg att jag hade 3 st med ganska bra snittvärde.

Svaret finns på förstasidan när man klickar sig in på Hotels.com och "Rewards"-kategorin (Mao, tips från coachen: Kolla på hemsidan efter svar ;))

Bifogar citat från hemsidan:
"Stämplar och bonusnätter som samlats går ut om du inte har bokat och genomfört bokningen med ditt Hotels.com® Rewards-konto under de 12 senaste månaderna."
 

intuition

Medlem
Precis, informationen är inte direkt hemlig. Det står ju också överallt följande:

"På grund av pandemin har giltighetstiden för alla stämplar och bonusnätter förlängts minst till 30 juni 2022.

Boka och genomför minst en vistelse senast juni 2022 så förlängs ditt utgångsdatum med ytterligare tolv månader, från utcheckningsdatumet. Observera att det är möjligt att ändringen inte visas på ditt konto, men vi kommer att skicka en påminnelse om datumet tre månader i förväg, så att du kan planera dina resor.
"

Dvs stämplar äldre än 12 månader har förlängts och förfaller alla 30/6 om du inte bokar minst en natt innan dess.


Men som sagt, finns det någon som har ett tips på att snabbt skaffa en stämpel billigt?
 

intuition

Medlem
Idag kom motsvarande ~760sek+ in från min stay i början av juli -21 efter ett litet klagomail i höstas efter avvisningen. Den som väntar på något Gott. :D
Får man fråga vilken cashback du använder? Och om du fick krediteringen som en goodwill eller om de erkände att det borde ha fungerat?

Jag lurar nämligen på om bokning via Santander Återbäring både ger återbäring och räknar upp stämplar. Reglerna verkar vara precis samma som för Refunder (som enligt andra ger nätter).
 
Toppen