Senaste nytt

Hjälp sökes hitta awardresa Cancun till Köpenhamn

Ilmu90

Medlem
Hej,

Undrar om någon kan hjälpa mig med att hitta awardresa med start från Cancun. Vet att jag i stort sett är sent ute för sommarens resor men hoppas så klart att något kan hittas.

Varifrån vill du börja din resa? Cancun
Var är din destination? Köpenham
Typ av resa (enkel eller tur och retur)? Enkel
När vill/behöver du resa ut? Tidigast 29 juli
När vill/behöver du komma hem? Senast 5 augusti.
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna och ett barn, 2 år gammal.
I vilken kabinklass? Business. Går bra om en mindre sträcka är i ekonomi.
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Vilka som finns tillgängliga i star alliance.
Vad är det viktigaste för dig?
Max 2 mellanlandningar. Sova på hotell under mellanlandning funkar också.
 

Emil123

Medlem
Har du letat något själv? Dyker ju upp på SAS egen *A när man söker CUN-CPH. För det är en enkelresa? Det finns ju 29e för 3 pers:
IMG_4500.png
 

Ilmu90

Medlem
Vad dum man känner sig:confused:. Sökte alla alternativ men när det kommer till turkish så var det det enda datumet jag inte sökte på.

Tack för snabb hjälp!
 
Last edited:

Emil123

Medlem
Ja, ser lite knepigare ut nu. Du får nog åka CUN-PTY-IST men därifrån vidare till CPH ser det ut som du får ta en övernattning i IST eller åka vidare till FRA/MUC/VIE och ta övernattningen där. Skulle rekommendera att skaffa Awardfares och söka rutter vid de datumen.

Finns även denna route:
IMG_4502.png
 
Last edited:

Benz

Medlem
Ja, ser lite knepigare ut nu. Du får nog åka CUN-PTY-IST men därifrån vidare till CPH ser det ut som du får ta en övernattning i IST eller åka vidare till FRA/MUC/VIE och ta övernattningen där. Skulle rekommendera att skaffa Awardfares och söka rutter vid de datumen.

Finns även denna route:
Visa bifogad bild 150888

Visst innebär denna rutt att man är tillbaka på CUN drygt 12h senare då TK-flighten gör ett stopp där påväg till IST?
 

Ilmu90

Medlem
Det är bara det att det inte finns några flyg från CUN när jag söker. Dyker enbart upp när jag söker från MEX.
 
Toppen