Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

mrestes

Medlem
Tack, bro, Så det går bra att handla där med andra kort, men sen är det några speciella förmåner som man bara får om man betalar med Amex Platinum? Har aldrig använt det hur det går till för jag inte fattats
Du måste boka på Amex travel och välja att du vill boka med ditt Platinum kort. Sedan kommer du att se alla hotell som du kan boka med FHR förmåner. Välj och boka At Six. När du checkar in kommer receptionen att be om ditt Platinum kort när du ska betala. Tror inte de skulle tillåta att du betalar med annat kort eftersom det vore emot reglerna för FHR bokningar.
 

FilipJ

Medlem
Hotell: Clarion Mektagonen, Göteborg
Nätter: 1
Bokat: Standard dubbel (utan fönster)
Fick: Deluxe dubbel
Status: Gold
Rate: Corporate

Trevliga tjejen i repan sade inget, och jag tänkte att det löser sig... Frågade frugan i och med att hon kom upp före: ”blev vi uppgraderade eller blir det utan fönster?” Och fick till svar ”ehhh, jag tror det. Det är ju en balkong här!”
 

hco

Medlem
Hotell: Comfort Vesterbro, Köpenhamn
Nätter: 4
Bokat: Standard dubbel
Fick: Standard trippel(?)
Status: Platinum
Rate: Poängnatt / Mecenat Alumni kombo

Någon slags uppgradering, gissningsvis till trippelrum. Största rummet på våning 3 var det iaf.

Påminnelse om vatten, i allmänhet trevlig personal = bra.
 

guwonder

Medlem
Hotell: Comfort Vesterbro, Köpenhamn
Nätter: 4
Bokat: Standard dubbel
Fick: Standard trippel(?)
Status: Platinum
Rate: Poängnatt / Mecenat Alumni kombo

Någon slags uppgradering, gissningsvis till trippelrum. Största rummet på våning 3 var det iaf.

Påminnelse om vatten, i allmänhet trevlig personal = bra.
Detta hotell har gjort samma sak för mig som Platinum. De gör vad de kan, och det är mer än jag kan säga om Comfort Malmo. Copenhagen Comfort-hotell har en mer elitvänlig attityd än Comfort Malmö.
 

valln

Medlem
Hotell: Comfort Vesterbro, Köpenhamn
Nätter: 4
Bokat: Standard dubbel
Fick: Standard trippel(?)
Status: Platinum
Rate: Poängnatt / Mecenat Alumni kombo

Någon slags uppgradering, gissningsvis till trippelrum. Största rummet på våning 3 var det iaf.

Påminnelse om vatten, i allmänhet trevlig personal = bra.
Vad innebär poängmatt/ Mecenat alumni kombo?
 
Toppen