Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

airac

Medlem
Hotell: Hobo
Nätter: 1 frinatt
Bokat: Standard dubbelrum
Fick: Superior
Status: Platinum

Efter en tråkig upplevelse ifjol blev jag erbjuden en frinatt. Nu inlöst. Bra bemötande och välkomstgåva. Kommer nog bli fler besök pga bra poängvärde jämfört med grannen At Six. Dock ej på sommaren när karaokebaren mittemot har öppna fönster.
 

rsimon

Medlem
Hotell: Comfort Arlanda
Nätter: 1
Bokat: Standard dubbel
Fick: Deluxe
Status: Gold
Rate: 599 kr-kampanjen som var i somras.

Preupgrade som syntes i appen redan i början av veckan. 450 gäster här i natt enligt receptionisten.

270 graders utsikt från rummet.
 

Mr Basic

Medlem
Hotell: Clarion Sign
Nätter: 1 natt
Bokat: Moderate dubbelrum
Fick: Compact dubbelrum
Status: Gold

Låter typ som en nedgradering, borde jag klaga?
Verkar som du blev utan uppgradering (som sker i mån av plats för Gold).

IMG_4014.jpeg
 

intuition

Medlem
Hotell: Clarion SeaU Helsingborg
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard
Fick: Deluxe
Status: Platinum

Har haft lite o-flyt med SeaU tidigare och börjat välja andra hotel för Helsingborgsturer. Men den här gången gick det bra!
(För den som undrar, det här är ett av de hotell där det verkligen gör skillnad om man får uppgradering ett steg eller till "bästa rum". Det är väldigt liten skillnad på standard och superior.)
 

Sir Lemon

Medlem
Hotell: Quality Hotel Ekoxen (Linköping)
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard Twin
Fick: Junior suite (med bastu)
Status: Platinum

Uppgraderad i två steg. Till sviten dagen innan. Schysst rum dock svinkallt på rummet. Tur för bastun om man säger så.
Kanske OT: Det är lite intressant! Mina föräldrar bokade rum på Ekoxen på 80-talet över nyår i ett sällsynt grepp. De kom dit och FRÖS också. Morsan formulerade ett klagobrev på skrivmaskin och farsan fick skriva under. De fick en ny helg gratis. Vill minnas att de då hade ställt in nåt extra element.
 
Toppen