Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

Jo, fast det förutsätter väl att uppgradering redan gjorts ?
Plus att du då inte har någon chans på ytterligare uppgradering eftersom du blir incheckade på rummet du valt?

Jag vet inte. Jag brukar aldrig välja rum, för att jag hoppas på ytterligare uppgradering. Så högst oklart vad som händer om väljer rum och sedan efterfrågar uppgradering (en andra gång). I detta fall säljer dom inga andra rum än superior dubbelrum i helgen :/
 

Lollet

Medlem
Hotell: Clarion Collection Borgen
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard
Fick: Superior
Status: Platinum

Samma hotell med 1 veckas mellanrum, fick exakt samma rum. Får se om man får samma rum om några veckor igen.. :p
 

FilipJ

Medlem
Hotell: Quality Hotel 33 Oslo
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard dubbel, mecenat
Fick: Svit
Status: Gold

Bra värde! Rummet är över förväntan. Vi stod och vägde om denna natten skulle bli av öht, men i och med att vi kunde se uppgraderingen var saken klar. IMG_1288.jpeg IMG_1289.jpeg IMG_1290.jpeg
 

Jawen!

Medlem
Hotell: Comfort Copenhagen Airport
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard
Fick: Superior
Status: Gold

Blev snabb bokning på kort varsel då det vankas äventyr på resande fot. Återkommer med rapport om det hela framöver.

Står dock stilla på tåget ner mot Malmö så fortsätter det såhär så får jag väl ta taxi
 

ekf

Medlem
Hotell: Comfort Hotel Kista
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard dubbelrum (bokat med poäng)
Fick: Superior dubbelrum
Status: Gold

Uppgraderingen skedde automatiskt och rumsnummer visades före incheckning. Provade inte lyckan med incheckning vid disk då jag skulle ankomma sent..

Checkade in i appen i förväg och testade att nyttja rumsnyckel-i-mobilen-funktionen.. gick således rakt upp på rummet vid ankomst. Funkade fint, men fick leta reda på första bästa plastkort att trycka i huvudbrytaren där det är meningen att nyckelkortet egentligen ska sättas... en liten miss kan tyckas...
 

KNA

Medlem
Hotell: Comfort Copenhagen Airport
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard
Fick: Superior
Status: Gold

Blev snabb bokning på kort varsel då det vankas äventyr på resande fot. Återkommer med rapport om det hela framöver.

Står dock stilla på tåget ner mot Malmö så fortsätter det såhär så får jag väl ta taxi
Känns inte värt 2600 sek som rummet kostade sist , standard med 1 kudde (dock fanns det en till i lådan under sängen) Clarion kostade 1000 mer , ingen höjdarfrulle heller
 
Känns inte värt 2600 sek som rummet kostade sist , standard med 1 kudde (dock fanns det en till i lådan under sängen) Clarion kostade 1000 mer , ingen höjdarfrulle heller
Tråkigt.

Tips om ni bokar med kort varsel i sommar och det inte går med Mecenat eller någon annan rabatt är att kolla "middagserbjudandet".


Jag fick betala €125 i Helsingfors inkl middag jämfört med €145 ordinarie.
 
Toppen