Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

stopover

Medlem
Hotell: Hilton Los Angeles Culver City
Datum: 1 natt Januari-2022
Bokat: Culver King
Uppgradering: Premier King, High Floor
Status: HHG

De håller på att renovera lobbyn + restaurangdelen så rekommenderar inte en bokning för hotellet just nu ifall dessa två är av starkt intresse.

Men annars så har Culver City hyfsat fräscha rum och trevlig, behjälplig personal :)
 

taxvalp

Medlem
Hotell: Conrad New York Midtown
Datum: Januari 2022, poängbokning sex nätter
Bokat: City view 1 bedroom suite
Uppgradering: Park view 1 bedroom suite
Status: HHD

Uppgraderad några dagar i förväg med Hiltons nya uppgraderingsfunktion. Trevligt hotell där alla rum är ”suites”. Restaurangen har just öppnat igen men frukost där bara under helgerna. Annars är det room service som gäller för den frukostsugne och där räcker 25 dollar credit per person inte långt…
 

Senator

Moderator
Hotell: Conrad New York Midtown
Datum: Januari 2022, poängbokning sex nätter
Bokat: City view 1 bedroom suite
Uppgradering: Park view 1 bedroom suite
Status: HHD

Uppgraderad några dagar i förväg med Hiltons nya uppgraderingsfunktion. Trevligt hotell där alla rum är ”suites”. Restaurangen har just öppnat igen men frukost där bara under helgerna. Annars är det room service som gäller för den frukostsugne och där räcker 25 dollar credit per person inte långt…

Ett bra hotell måste jag säga under normala omständigheter och lite synd restaurangen inte är öppen. Kanske den bäste hotellfrukosten jag har ätit i NYC.
 
Ett bra hotell måste jag säga under normala omständigheter och lite synd restaurangen inte är öppen. Kanske den bäste hotellfrukosten jag har ätit i NYC.
Bra att veta. Detta hotell är ganska nytt inom Conrad (2-3år) och Conrad downtown lämnar väl lite att önska. Inte dåligt men inget anmärkningsvärt. The plaza är väl det hotell som haft bäst frukost av hotellen jag bott i NYC.
 
Toppen