Senaste nytt

Gratis Viaplay med SAS Eurobonus

ekf

Medlem
Det ska bli intressant att se om det bara är du som får poängen "inom ett par dagar", eller om även vi andra får det :)
 

Perra

Medlem
Testade och maila kundtjänst och fick följande svar, känns som att man får ligga på lite

Tack för ditt mail.

Härligt att du använder Viaplay och jättebra när du kommer med frågor som denna till oss, Jonas heter jag.

Då jag ser att du varit oavbruten kund hos oss sedan du skaffade Viaplay med ditt Eurobonus-kort så har jag nu kontaktat SAS Eurobonus och inväntar svar från dem. Den information jag har här är att cirka 10 dagar efter att den 12:e debitering skett så ska de 2000 poäng inkomma till ditt konto men då din senaste debitering var 2016-02-20 så skulle med andra ord poängen redan varit där.

Avvakta i några dagar och skulle inte poängen inkommit innan helgen så hör gärna av dig igen så får vi titta närmare på det.

Jag vill även passa på att önska dig en trevlig start på veckan!
 
A

Aurora

Guest
Har glemt av å oppdatere her. Jeg fikk ikke poengene i Februar, og etter 2 ukers venting skrev jeg til Viaplay. Nå er det 1 uke siden jeg fikk denne mailen fra de. Jeg tror vi kommer til å måtte vente lenge på poengene våre....

"3 mars 20:29
Hej,

Tack för ditt mail.
Vad märkligt att poängen ännu inte kommit – de bör dykt upp vid det här laget! Vi kommer att dra igång en utredning tillsammans med SAS för att få ordning på det hela, och jag kommer att återkoppla till dig så snart jag har mer info.
Ha det gott så länge!
Med vänliga hälsningar,
Joachim
Viaplay Kundservice "
 
  • Gilla
Reactions: ekf

mha321

Medlem
Jag hade glömt bort att man väntade på de här poängen. Men idag landade det plötsligt 2000 glada poäng. Jag kommer dock inte ihåg när jag signade upp.. :)
 

obs

Medlem
Fortsat ingen point her selvom jeg nu kan tælle 12 måneder tilbage i tid hvor jeg har betalt for Viaplay.

Måske skulle jeg lige sende en venlig reminder om at venligst overføre nogle point til min konto. De første 700 point har jeg fået den 10. april sidste år, så der må være noget som de har glemt :)
 
A

Aurora

Guest
Jag hade glömt bort att man väntade på de här poängen. Men idag landade det plötsligt 2000 glada poäng. Jag kommer dock inte ihåg när jag signade upp.. :)

Skulle få poengene fra Viaplay i dag, men har ikke fått noe... Lover bra at de begynner å rulle inn hos andre...
 

ekf

Medlem
Idag fick jag mina poäng, dagen efter att de stängt mitt konto (jag sa upp det förra månaden). Trevligt, jag orkade inte maila dem och hade gett upp :)
 
Toppen