Tack bra tips, men svårt hinna österut t&r longhaul på en vanlig helg för oss som inte kan "distansarbeta"SFO fanns för 7200 drygt från arn.
Bör va OK value om du hittar något från cph/mmx med
Samma här. Många som vill boka verkar det som. Ibland kommer jag vidare till tre prickar som laddar också. Men det hjälper ju föga. Nåväl. Får väl prova lite senare och hoppas priserna är kvar.Det går bra nu. Inloggad som EB-användare och på kampanjen, söker resa, väljer avgångar och klasser, klickar vidare till "Resenärer" där mina uppgifter är ifyllda, klickar FORTSÄTT men kommer bara tillbaka till "Resenärer".
Det är samma idag när jag försöker. Windows 10, Google Chrome. Nån som har nåt tips?Det går bra nu. Inloggad som EB-användare och på kampanjen, söker resa, väljer avgångar och klasser, klickar vidare till "Resenärer" där mina uppgifter är ifyllda, klickar FORTSÄTT men kommer bara tillbaka till "Resenärer".
Tror SAS hemsida är väldigt allergiskt mot mobildata ibland. Bad Gateway eller misstanke att du är en bot + massor med captcha.Jag kommer inte vidare på mobilen, får bara bad gateway.
Gick på datan hemma så får prova där senare
Ja och publika wifi...Tror SAS hemsida är väldigt allergiskt mot mobildata ibland. Bad Gateway eller misstanke att du är en bot + massor med captcha.