Senaste nytt

Friends & Family, boka senast 20 juni 2023

DRG

Medlem
Men bra om det är kampanjpris på fullt återbetalningsbara biljetter (Pro) som i exemplet ovan. Senaste gångerna har det väl inte varit det (men kan ha fel)
 
Det går bra nu. Inloggad som EB-användare och på kampanjen, söker resa, väljer avgångar och klasser, klickar vidare till "Resenärer" där mina uppgifter är ifyllda, klickar FORTSÄTT men kommer bara tillbaka till "Resenärer".
 

Jonas F

Medlem
Det går bra nu. Inloggad som EB-användare och på kampanjen, söker resa, väljer avgångar och klasser, klickar vidare till "Resenärer" där mina uppgifter är ifyllda, klickar FORTSÄTT men kommer bara tillbaka till "Resenärer".
Samma här. Många som vill boka verkar det som. Ibland kommer jag vidare till tre prickar som laddar också. Men det hjälper ju föga. Nåväl. Får väl prova lite senare och hoppas priserna är kvar.
 
Det går bra nu. Inloggad som EB-användare och på kampanjen, söker resa, väljer avgångar och klasser, klickar vidare till "Resenärer" där mina uppgifter är ifyllda, klickar FORTSÄTT men kommer bara tillbaka till "Resenärer".
Det är samma idag när jag försöker. Windows 10, Google Chrome. Nån som har nåt tips?
 
Toppen